Jedna z najbardziej ulubionych polskich marek odzieżowych zdecydowała się na ukłon w kierunku męskich odbiorców i przygotowała kolekcję, w której występują męskie modele. Bluza została właśnie zaprezentowana na oficjalnym profilu The Odder Side na Instagramie z Kubą Przygońskim w roli modela.
Autor: Wojciech Szczot
The Odder Side nie zwalnia tempa, a kilka ostatnich lat to dla niej pasmo nieustających sukcesów. Justyna Przygońska i Brygida Handzlewicz-Wacławek, właścicielki marki, stawiają przed sobą nowe wyzwania i starają się przyciągać do swojego świata nie tylko stałe klientki, ale także nowych odbiorców, zainteresowanych lifestyle’em i filozofią brandu. Dziś The Odder Side posiada 7 butików w Polsce i na świecie, w tym jeden w Amsterdamie i jeden w Paryżu. W wywiadzie, którego założycielki marki udzieliły Sabinie Ziębie z Fashion Biznes w ubiegłym roku, Justyna i Brygida przyznają, że mimo trudnej sytuacji na świecie związanej z wojną, inflacją i coraz wyższymi cenami starają się nie tracić zapału:
„Marzę, by tworzyć coraz bardziej dojrzałe kolekcje i markę, której inkluzywność jest bardzo widoczna. (…) Równocześnie chciałabym, żeby klientki nie kupowały impulsywnie, tylko świadomie i latami tworzyły garderobę, z której są zadowolone”
– powiedziała Justyna Przygońska.
Nowy rok to dla The Odder Side premiera kampanii walentynkowej autorstwa Adriana Obręczarka z Marianną Żydek w roli głównej, a także debiut męskich produktów: T-shirtu Spade i bluzy Tony. Pierwsza w historii brandu męska bluza zaprezentowana została na Kubie Przygońskim, kierowcy rajdowym i prywatnie mężu właścicielki The Odder Side, Justyny. Bluza powstała, według tego co czytamy w opisie na Instagramie marki, w 100% z organicznej bawełny certyfikowanej przez GOTS. Nie brakuje już pierwszych wyrazów zachwytu: „Tak sobie myślałam, że ta bluza powstała specjalnie na życzenie męskich połówek The Odderside” pisze jedna z klientek.
Kolekcja jest w sprzedaży od 1 lutego.
Przeczytaj też: Fenomen The Odder Side. Wywiad z właścicielką polskiej marki