noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Zdjęcia robione dla marki OMBRE.

Ta męska marka bije rekordy popularności w Polsce. Poznaj OMBRE

REKLAMA
noSlotData

Marka Ombre rozwija się w zawrotnym tempie, zrzeszając coraz większą grupę zaangażowanych konsumentów nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Nie zwalania tempa swojej ekspansji zagranicznej poszerzając kanały sprzedaży o kolejne kraje i największe, międzynarodowe platformy zakupowe. Fascynacja trendami i wygodą, poszukiwanie ciekawych faktur i zaangażowanie w modę męską sprawiły, że brand stał się jednym z popularniejszych męskich e-commerce’ów. 

Marka stworzona z myślą o mężczyznach – OMBRE

Męska marka Ombre działa już na rynku 14 lat i cieszy się uznaniem wśród klientów. Tworzy ubrania, które trafiają w męskie gusta i upodobania, łącząc ponadczasowy styl z aktualnymi trendami i niezaprzeczalną jakością. W ostatnim czasie brand mocno się rozwija i pracuje nad swoją identyfikacją. O planach, marce, ale i historii miałam przyjemność rozmawiać z Łukaszem Gromotowiczem, właścicielem marki Ombre. Brand powstał z zamiłowania do mody, a swoją nazwę bierze od hiszpańskiego słowa “hombre” co w wolnym tłumaczeniu znaczy mężczyzna.

Jesteśmy firmą rodzinną już z 14-letnią tradycją, pasja do mody przekazywana z pokolenia na pokolenie zawsze towarzyszyła nam w pracy. Sam focus na kolekcje męskie to naturalny proces – sami obserwowaliśmy tendencję, formy, materiały w jakie chcielibyśmy się ubierać i tak zrodził się pomysł. Potem pojawił się koncept “silnego mężczyzny” z wartościami i sprecyzowanymi oczekiwaniami. “HOMBRE” to hiszpańskie tłumaczenie słowa mężczyzna, uwzględniając nieme “h”

mówi w wywiadzie dla FashionBiznes.pl Łukasz Gromotowicz, właściciel marki.

Marka OMBRE – dla kogo?

Marka tworzy ubrania z myślą o najbardziej wymagających klientach. Projekty są następstwem uważnego śledzenia trendów modowych i umiejętności adaptacji ich w casualowym wydaniu. Ombre chce łączyć komfort użytkowania z wysoką jakością, nowoczesnym designem i inspiracją światowymi wybiegami. Za cel postawiło sobie zachęcać swoich klientów do eksperymentowania z modą i zabawy stylizacjami.

Odbiorcami marki są mężczyźni, dla których ubranie powinno przede wszystkim gwarantować dobrą jakość, ponadczasowy styl i odpowiednią cenę. To wymagający target, który stawia na zaufanie do marki i chce do niej powracać. Łukasz Gromotowicz potwierdza też, że przeprowadzone w ostatnim czasie badania wskazują, że panowie chętnie kupuję Ombre, gdy za jakością idzie niewygórowana cena.

W kolekcjach OMBRE zawsze staramy się oswoić trendy. Zaadaptować je w kolorach i fasonach, które nasi klienci cenią najbardziej. Zależy nam bowiem na tym, aby odpowiadać na potrzeby kupujących w atrakcyjny, nie abstrakcyjny sposób. Nasze kolekcje projektujemy z myślą o mężczyznach świadomych swoich oczekiwań wobec mody. Produkty, które wychodzą spod naszej ręki powinny przekonywać nie tylko wzornictwem, ale przede wszystkim jakością, o którą tak bardzo dbamy i nieustannie podnosimy. Tym samym pracujemy na zaufanie naszych klientów, na tym najbardziej nam zależy

dodaje Katarzyna Makowska, PR Manager marki.

Charakterystyka marki OMBRE

W internetowym sklepie Ombre można kupić, aż pięć różnych kolekcji, dzielących się na linie: BASIC, PREMIUM, LEVEL UP, PERFORMANCE, COTTON LINE i QUINTESSENCE, POLSKA PRODUKCJA.

Linia BASIC to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy gustują w prostych, ponadczasowych ubraniach i tworzą kapsułową szafę, w której każda część garderoby łączy się z inną. Znajdziemy w niej proste t-shirty, klasyczne bluzy i swetry czy spodnie dresowe, które łączą funkcjonalność z jakością i precyzyjnym wykonaniem. 

Linia PREMIUM stworzona została z myślą o wymagającym kliencie, który ceni sobie jakość ponad cenę. Jest nowoczesna i uniwersalna – pozwala na miksowanie ubrań w taki sposób, aby cały czas pozostać w trendach, przy jednoczesnym komforcie użytkowania.

W dzisiejszym świecie ważne jest podejście ekologiczne, co nie umknęło polskiemu brandowi. Linia COTTON LINE oparta jest na organicznej bawełnie – surowcu, który jest w 100% naturalny i niegroźny dla środowiska.

Dla mężczyzn, którzy chcą być “poziom wyżej”, przyglądają się trendom i gustują w streetstyle’u marka przygotowała kolekcję LEVEL UP, która jest nieco bardziej odważna i stanowcza w swoim wyglądzie. Można znaleźć w niej nietuzinkowe ubrania z modnym wykończeniem, które przypadną do gustu każdemu streewearowemu freakowi. 

Dynamiczna i pełna nietypowych, sportowych rozwiązań linia PERFORMANCE cieszy się dużą popularnością wśród mężczyzn, którzy aktywnie spędzają czas. Ubrania stworzone są z myślą o ruchu. Zapewniają komfort, luz i wygodę przez cały dzień. 

Dwie ostatnie linie, które oferuje Ombre kuszą nie tylko jakością, ale i wyglądem. QUINTESSENCE to linia ubrań eleganckich, w której znajdziemy koszule, garniturowe marynarki, spodnie w kant, ale też dodatki, takie jak odpowiednie buty czy akcesoria. Z kolei linia POLSKA PRODUKCJA to ubrania marki tworzone we własnych szwalniach z polskich materiałów. Rodzime pochodzenie produktu niewątpliwie stanowi atut dla wielu klientów marki, dlatego ta właśnie linia cieszy się szczególnym powodzeniem.

Co znajdziemy w ofercie sklepu OMBRE?

Męska marka OMBRE słynie z oferowania modnej, wysokiej jakości odzieży i akcesoriów, które są zarówno stylowe, jak i funkcjonalne. OMBRE oferuje ubrania, które odzwierciedlają najnowsze trendy w modzie męskiej. Kolekcje obejmują różne rodzaje odzieży, od casualowych T-shirtów i jeansów po eleganckie koszule i marynarki. Każdy produkt jest starannie wykonany z dbałością o szczegóły, co gwarantuje wysoką jakość i trwałość. Ubrania są zaprojektowane z myślą o wygodzie noszenia, co sprawia, że są idealne na różne okazje, zarówno na co dzień, jak i na specjalne wyjścia.

Kolekcja dostępna w sprzedaży online: www.ombre.pl  , sprzedaży stacjonarnej oraz w sprzedaży hurtowej www.modone.com

https://www.facebook.com/OmbreClothing/
https://www.instagram.com/ombre_clothing/
https://www.youtube.com/@ombreclothing1637

MATERIAŁ SPONSOROWANY

Zdjęcia: mat. prasowe

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

ombre

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES