noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Sycylijskie historie o kobiecości. Nowa kampania ESOTIQ to hołd dla piękna i różnorodności

REKLAMA
noSlotData

La bella vita! W nowej kampanii ESOTIQ, przenoszącej nas do słonecznej Sycylii, debiutuje nowa kolekcja bielizny na jesień. To jednocześnie nowy początek dla polskiej marki, która jeszcze silniej skupia się na kobietach, ich potrzebach, stylu życia i pasjach, pragnąc podnosić świadomość samoakceptacji oraz promować siłę i indywidualne piękno.

materiał sponsorowany

Rok 2024 przynosi marce ESOTIQ znaczące zmiany – zarówno w zakresie wizerunku, jak i oferty produktowej. Inspiracją dla nowych modeli stały się potrzeby i oczekiwania współczesnych kobiet. W nowej kolekcji znajdziemy szeroki wybór biustonoszy przez miękkie, z fiszbiną po zapewniające mocniejsze wsparcie modele oraz majtek typu thongi, figi czy stringi, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientek. Klasyczne i minimalistyczne zestawy przeplatają się z eleganckimi propozycjami, a łączy je wspólny mianownik – wszystkie doskonale dopasowują się do różnorodnych sylwetek. Marka stawia na wysoką jakość materiałów i precyzyjne wykonanie, dzięki czemu każda bielizna jest niezwykle przyjemna w noszeniu.

ESOTIQ dba o to, by każda kobieta poczuła się komfortowo we własnej skórze. Dlatego marka oferuje profesjonalną i bezpłatną usługę brafittingu w każdym salonie ESOTIQ, dzięki której każda klientka znajdzie dla siebie idealny biustonosz.

Kobiece piękno w blasku sycylijskiego słońca. Nowa kampania ESOTIQ

W sycylijskiej willi, tętniącej życiem i historią, rozgrywa się opowieść o kobiecości i elegancji. Artystyczne wnętrza, pełne barokowych wzorów i złocistych detali stały się tłem do prezentacji najnowszej kolekcji bielizny ESOTIQ. Ta, w minimalistycznym, ale zmysłowym wydaniu staje się doskonałym synonimem piękna i kobiecości.

Czarny zestaw z kwiatowymi akcentami, dostępny zarówno w wersji z tradycyjnym stanikiem, jak i gorsetem, to kwintesencja kobiecej elegancji. Wygodne body, inspirowane najnowszymi trendami, doskonale uzupełnią każdą stylizację. Każdy element kolekcji stanowi hołd dla piękna kobiecego ciała, różnorodności i samoakceptacji. 

Kampania wykorzystuje bogaty język metafor, porównując romantyczny fortepian do emocji, lustra do kobiecego piękna, okna i portale do nowych możliwości, a złote detale i kryształowe żyrandole do luksusu.

Marka udowadnia, że bielizna może być nie tylko praktyczna, ale również stać prawdziwym dziełem sztuki i esencją kobiecości. Jednak włoska opowieść to dopiero pierwszy rozdział historii, jaką pisze ESOTIQ w obliczu nadchodzących zmian. Kolejne odsłony nowego wizerunku już wkrótce. 

Nowa kolekcja ESOTIQ dostępna jest na www.esotiq.com oraz w salonach stacjonarnych ESOTIQ. 

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

esotiq

moda

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES