Francuska Riwiera w centrum Warszawy? C’est possibile! W sobotnie południe marka Jenny Fairy zamieniła Krakowskie Przedmieście w urokliwy, modowy zakątek we francuskim stylu. Wydarzenie promowało letnią odsłonę gwiazdorskiej kampanii Jenny Fairy z udziałem Emily Ratajkowski.
Materiał sponsorowany
Aromatyczna kawa, pyszne croissanty oraz gazeta Bonjour Jenny Fairy czekały na wszystkich miłośników najnowszych trendów i francuskich klimatów. Kiosk Jenny Fairy odwiedziły popularne influencerki i ambasadorki marki. Na sobotni spacer z po Krakowskim Przedmieściu wybrały się Joanna Horodyńska, Lena Moonlight i Karolina Pielesiak. Nie zabrakło też Natalii Kopiszki i Kasi Szymanowicz, które na co dzień podążają za francuskim stylem.
Okazją do spotkania była druga odsłona kampanii Jenny Fairy z Emily Ratajkowski w roli głównej. Z magicznego Paryża, marka Jenny Fairy wyrusza w wakacyjną podróż na Francuską Riwierę, serwując najnowsze trendy i gorące modowe hity. Najmodniejsze sandały i torebki z letniej kolekcji kupisz już od 99,90 zł.
Sobotnie wydarzenie to jedynie przedsmak atrakcji, jakie przygotowała marka Jenny Fairy. Wszyscy Klubowicze CCC mają szansę wziąć udział w wyjątkowym konkursie z nagrodami!
Zasady są wyjątkowo proste: należy wypełnić formularz zgłoszeniowy w aplikacji CCC i odpowiedzieć na pytanie: Kogo zabierzesz ze sobą na weekend do SPA i dlaczego? Do wygrania jest dwudniowy wyjazd do SPA dla dwóch osób wraz z noclegiem, wyżywieniem i pakietem zabiegów, o łącznej wartości 5000 zł. Zgłoszenia konkursowe można wysyłać do 30 kwietnia, a zwycięzca zostanie ogłoszony 12 maja.
Przeczytaj również: Letnia odsłona gwiazdorskiej kampanii CCC – Jenny Fairy starring Emily Ratajkowski