Spokój, zaufanie i zrozumienie – takie właśnie emocje ma nieść najnowsza wiosenna propozycja od polskiej marki sept. Błękitne loafery zostały stworzone dla marzycielek, dla kobiet, które wierzą, że wszystko jest możliwe – podkreślają założycielki marki.
Po raz pierwszy marka sept. przygotowała tylko jeden nowy kolor modelu the classic loafer. Siła koloru błękitnego przekonała jego twórczynie, że powinny skupiły się tylko na nim. To kolor bezchmurnego nieba i głębi oceanu dający nadzieję. Codziennie patrzymy w niebo i na chwilę pozwalamy oddać się marzeniom – tłumaczą założycielki marki.
Niebieski niesie spokój, wzbudza zaufanie i zrozumienie, działa relaksująco i pobudza kreatywność. To kolor, który symbolizuje odwagę, mądrość i wolność. Podobne skojarzenia powinny przynieść błękitne loafery oferowane przez Sept na nadchodzący sezon.
Zdjęcia do kampanii sept. na SS21 powstały w Warszawie. Ograniczenia w podróżach sprawiły, że twórczynie marki postanowiły odtworzyć nasz Paryż na ul. Lwowskiej. Dobór miejsc nie jest tu przypadkowy – architektura tej części Warszawy przypomina ulice i place miasta, w którym narodził się pomysł na sept.
Markę sept. tworzą dwie przyjaciółki: Katarzyna Maciejewska i Aleksandra Wiśniewska. Pomysł narodził się w Paryżu we wrześniu 2018 roku. Stąd sept. od September. Rok później otworzyłyśmy nasz sklep internetowy www.sept.pl.Stacjonarnie nasze buty są dostępne w butikach w Warszawie, Krakowie i Poznaniu.