noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Skandynawska moda w Warszawie. Press day Miinto

REKLAMA
noSlotData

W ubiegły czwartek, 13 września, w Bagatela Space w Warszawie odbyła się polska premiera Miinto – platformy sprzedażowej z modą skandynawską.

Minimalistyczne i przestronne wnętrze Bagatela Space ze skandynawskim designem, w przedwojennej kamienicy na warszawskim Mokotowie, było idealnym tłem, które odzwierciedla ducha Miinto.

Na press day Miinto przyszli miłośnicy mody, projektanci, przedstawiciele marek, styliści, dziennikarze i influencerzy, między innymi: Agnieszka Ścibior – znana stylistka i dyrektor kreatywna “Viva Moda!”, Gosia Boy, Łukasz Osiecki, Różena Opalińska, projektantka Vasina, Konrad Delekta, Tobiasz Kujawa, Karolina Limbach – stylistka “Elle”, Magda Jagnicka – stylistka “Glamour”, Alicja Napiórkowska czy Karla Gruszecka – stylistka “Vogue”.

Każdy gość mógł dowiedzieć się, jak działa platforma, poznać jej filozofię i poczuć z bliska urok skandynawskiej mody. Podczas wydarzenia można było obejrzeć wyjątkowe kolekcje takich marek jak: Ganni, Custommade, Rockandblue, Mos Mosh, KOMONO, Vissevasse, UCON, Minimum czy RAVN. Moda skandynawskich projektantów jest ceniona na całym świecie przez stylistów, influencerów i fashionistów. Kopenhaga, Sztokholm czy Oslo mają swoje Tygodnie Mody, które ściągają tłumy. Skandynawski styl, minimalizm i wyrafinowanie mają swoich odbiorców także w Polsce, dlatego uruchomienie platformy Miinto.pl jest niezwykłą niespodzianką dla miłośników mody!

fot. Radosław Nawrocki / MIINTO.PL

Koncepcja Miinto powstała prawie 10 lat temu w Danii z potrzeby zapełnienia odczuwalnej luki na rynku. Dwóch przyjaciół – Konrad Kierklo i Mike Radoor – zauważyli, jak trudno jest znaleźć niepowtarzalne i niszowe ubrania, które uwielbiają. Sklepów oferujących unikalny asortyment w ich mieście prawie nie było lub były ukryte w małych uliczkach. Konrad i Mike postanowili, że sami stworzą takie miejsce. Tak w 2009 roku powstało Miinto, które wspiera lokalne sklepy w prowadzeniu intensywnej sprzedaży w sieci. Platforma dba o łatwe zintegrowanie sklepu online, przepływy płatności, inwestuje w działania marketingowe, co pozawala konkurować z wielkimi sklepami online i ich agresywną polityką przecen.

>>> Przeczytaj również: Custommade – kolekcje tworzone na przekór trendom

Rodzina Miinto rozwija się w szybkim tempie. Dzięki silnej lokalnej społeczności niezależnych butików sprzedaje produkty online w siedmiu krajach europejskich – Danii, Szwecji, Norwegii, Holandii, Szwajcarii, Belgii, od teraz także w Polsce.

Miinto.pl to oprócz wyselekcjonowanej mody od niezależnych skandynawskich projektantów również wsparcie lokalnych, polskich marek i projektantów. Wśród skrupulatnie wyselekcjonowanych produktów w ofercie Miinto można znaleźć projekty m.in. Łukasza Jemioła czy duetu młodych projektantów Diligent , a także wyjątkowe rzeczy z warszawskiego concept store Collage. Platforma oferuje zróżnicowane produkty dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz do wystroju wnętrz. Miinto.pl to mix mody i sztuki, w której podstawą jest wysoka jakość, łączenie trendów z indywidualnym stylem.

FIND YOURSELF 

Konrad i Mike zgodnie przyznają, że ubrania są dla nich czymś więcej niż tylko tym, co nosimy na co dzień. Pełnią funkcje społeczne i kulturowe, których używamy do definiowania, różnicowania i wyrażania siebie. Nie wierzą w modę mierzoną algorytmami. Dlatego Miinto to przede wszystkim akceptowanie różnorodności, przez którą każdy ma możliwość zaprezentować światu swoje “ja”.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES