Disaronno to jedna z najpopularniejszych na całym świecie marek likieru amaretto o smaku słodko-gorzkiego migdała. Jeśli wierzyć producentowi, receptura tego trunku trwa niezmieniona od 1525 roku. Likier produkowany jest w Saronno we Włoszech (stąd też jego nazwa).
Producent wypuszcza co jakich czas na rynek swoje trunki w limitowanych, dizajnerskich butelkach. Tym razem do współpracy zaprosił uznanego włoskiego projektanta mody Roberto Cavalli, który stworzył dla marki “nowe kreacje butelek”.
Cavalli znany jest z zamiłowania do zwierzęcych printów, nie dziwi więc, że “ubrał” w nie również butelki. Odświeżony image doskonale oddaje luksusowy, bogaty smak tego alkoholu, idealnie współgrając z estetyką Disaronno.
Jesteśmy zachwyceni, że możemy poinformować o naszej współpracy z Roberto Cavalli przy trzeciej już edycji limitowanych butelek Disaronno. Jest to dla nas prawdziwy zaszczyt oraz naprawdę wyjątkowy moment w historii naszej marki. – powiedział Augusto Reina, prezes ILLVA Saronno.
Wcześniej dla Disaronno projektowały również inne włoskie marki: Moschino i Versace. Poza tradycyjnymi butelkami likieru (750 ml), dostępne będą także wersje “pocket” o pojemności 50 ml.
Autor: Aga Jaroszewska