noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

REVLON kupuje markę Elizabeth Arden. Czy to pomoże obu firmom wyjść z długów?

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

W miniony czwartek Revlon ogłosił, że planuje zakupienie jednej z konkurencyjnych firm Elizabeth Arden. Jak donosi “The Wall Street Journal transakcja kosztowała firmę 419 milionów dolarów (870 milionów z długami Arden).

Jeszcze kilka miesięcy temu jeden z członków rady nadzorczej Revlon – Ronald O. Perelman – mówił o sprzedaży swojego pakietu większościowego. Oliwy do ognia dodała rezygnacja ze stanowiska prezesa, Lorenzo Delpaniego. Sytuacja może pomóc obu markom. Zarówno Revlon, jak i Elizabeth Arden straciły na wizerunku i wypadły z obiegu. Dzięki akwizycji Revlon może urozmaicić swój asortyment o produkty do pielęgnacji skóry i perfumy takich celebrytów jak: Taylor Swift, Nicki Minaj czy Justin Bieber, a Elizabeth Arden odświeżyć i odmłodzić swój wizerunek na rynku.

Revlon zamierza skupić się na e-commerce. Pierwsze efekty tej transakcji będziemy mogli sprawdzić przy kampaniach świątecznych.

Autor: Urszula Wiszowata

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES