noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Produkty Karla Lagerfelda na Artnet.com

REKLAMA
noSlotData

Karl Lagerfeld, pomimo swojego wieku, wciąż idzie jak burza. Nie wystarczy już Chanel czy Fendi, projektant wciąż udoskonala swoją własną linię odzieży i akcesoriów.

Przy współpracy z Artnet.com, platformą sprzedającą sztukę, Karl wprowadza swoje modowe produkty do 97 krajów w pięciu językach, także w japońskim. Premiera kolaboracji ma odbyć się na początku listopada. Wcześniej produkty Lagerfelda pojawiały się między innymi na: Net-a-porter.com, Luisaviaroma.com, Stylebop.com czy Zalando.com. Na platformie Artnet.com, która sprzedaje między innymi dzieła Damiena Hirsta i Andy’ego Warhola, tylko nielicznym uda się upolować limitowaną edycję toreb Lagerfelda, które zostaną wystawione na aukcji.

Nowe wzory będą wprowadzane średnio co dwa tygodnie. W ofercie kolekcji, przeznaczonej dla podróżujących, oprócz torebek pojawią się również wygodne bluzy i spodnie dresowe (idealne na długie loty samolotem), dzienniczki podróży czy etui na paszporty. Zainteresowani?

Źródło: Courtesy Photo
Źródło: Courtesy Photo

 

Autor: Agata Strójwąs

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES