Karl Lagerfeld, pomimo swojego wieku, wciąż idzie jak burza. Nie wystarczy już Chanel czy Fendi, projektant wciąż udoskonala swoją własną linię odzieży i akcesoriów.
Przy współpracy z Artnet.com, platformą sprzedającą sztukę, Karl wprowadza swoje modowe produkty do 97 krajów w pięciu językach, także w japońskim. Premiera kolaboracji ma odbyć się na początku listopada. Wcześniej produkty Lagerfelda pojawiały się między innymi na: Net-a-porter.com, Luisaviaroma.com, Stylebop.com czy Zalando.com. Na platformie Artnet.com, która sprzedaje między innymi dzieła Damiena Hirsta i Andy’ego Warhola, tylko nielicznym uda się upolować limitowaną edycję toreb Lagerfelda, które zostaną wystawione na aukcji.
Nowe wzory będą wprowadzane średnio co dwa tygodnie. W ofercie kolekcji, przeznaczonej dla podróżujących, oprócz torebek pojawią się również wygodne bluzy i spodnie dresowe (idealne na długie loty samolotem), dzienniczki podróży czy etui na paszporty. Zainteresowani?

Autor: Agata Strójwąs