noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Premiera podcastu Fashion Biznes Dialogi w restauracji Dialog

Premiera podcastu Fashion Biznes Dialogi. Uroczyste wydarzenie w restauracji Dialog

REKLAMA
noSlotData

Pierwszy autorski podcast portalu Fashion Biznes oficjalnie wystartował. Tę wyjątkową okazję świętowaliśmy wspólnie z naszymi rozmówcami w warszawskiej restauracji DIALOG. Partnerami wydarzenia były marki Aqua Carpatica i Caudalie.

28 marca świętowaliśmy premierę pierwszego autorskiego podcastu Fashion Biznes Dialogi, wyprodukowanego przez wydawnictwo BEST Fashion & Media. Inauguracyjny lunch odbył się w stylowych wnętrzach warszawskiej restauracji Dialog, gdzie spotkaliśmy się z bohaterami 1. sezonu – projektantami, twórcami marek modowych i przedsiębiorcami.

Wśród zaproszonych gości znaleźli się: projektant Łukasz Jemioł, założycielka marki Le Petit Trou, Zuza Kuczyńska, twórczyni marki Monday Artwork i założycielka konceptu Lui, Luiza Kubis, właścicielka marki Jagg Jewels, Jagoda Maruda , założycielki marki Vinci, Joanna Trepka, założycielka marki obuwniczej L37 oraz twórczyni konceptu Keep The Label, Paula Wojcińska.

Wśród gości znaleźli się również przedstawiciele wydawnictwa BEST Fashion & Media oraz prowadząca podcast Katarzyna Sosińska.

Dzisiejsze spotkanie pod hasłem Dialogi nie tylko zaproszenie do rozmowy i wzajemnego poznania, ale także zapowiedź zupełnie nowego rozdziału w historii naszego portalu. Jesteśmy obecni na rynku od wielu lat, jednak nigdy dotąd nie byliśmy tak pewni kierunku, w jakim chcemy podążać. Naszym najważniejszym celem pozostaje otwarty dialog z Wami – z naszymi Czytelnikami, jak i z osobami, które aktywnie tworzą branżę mody w Polsce. Wraz ze startem naszego pierwszego autorskiego podcastu, pragniemy oddawać głos właśnie Wam. Jestem przekonana, że przed nami ekscytujący etap pełen inspirujących rozmów współpracy i nowych perspektyw

– powiedziała Magdalena Posełek, redaktor prowadząca portalu Fashion Biznes.

Joanna Mroczkowska – dyrektor zarządzająca wyd. BEST Fashion & Media, Katarzyna Sosińska – prowadząca Fashion Biznes Dialogi, Magdalena Posełek – red. prowadząca Fashion Biznes, Weronika Adamowicz – dyrektor kreatywna wyd. BEST Fashion & Media.

Modowe dialogi w restauracji DIALOG

Premierę podcastu Fashion Biznes Dialogi odbyła się w wyjątkowej przestrzeni restauracji DIALOG, zlokalizowanej w Muzeum Historii Polski na warszawskim Żoliborzu. Restauracja stanowi wyjątkowe miejsce na kulinarnej mapie stolicy, łączące w sobie nowoczesne podejście do sztuki gotowania z poszanowaniem tradycji. W menu dominują autorskie interpretacje dań kuchni europejskiej, wzbogacone o akcenty kuchni polskiej oraz starannie dobrane produkty sezonowe. Lokal wyróżnia się dopracowanym wystrojem oraz dbałością o szczegóły, co przekłada się na przyjemną atmosferę sprzyjającą spotkaniom towarzyskim, biznesowym oraz świętowaniu wyjątkowych okazji. 

Acqua Carpatica i Caudalie partnerami wydarzenia

Partnerami wydarzenia były renomowane marki Aqua Carpatica oraz Caudalie, które okazały wsparcie nie tylko podczas samej celebracji, lecz także w procesie produkcji podcastu. Obie firmy, poza dostarczaniem produktów najwyższej jakości, aktywnie angażują się w celebrowanie wyjątkowych momentów i budowanie silnej, zaangażowanej społeczności.

Aqua Carpatica to naturalna woda mineralna z Karpat, charakteryzująca się niską zawartością sodu i unikalnym składem mineralnym. Dzięki starannemu wydobyciu i kontroli jakości, wyróżnia się krystaliczną przejrzystością i wyważonym smakiem, będąc dobrym wyborem dla osób ceniących zdrowy styl życia. Marka angażuje się w ochronę środowiska i zrównoważoną produkcję, stosując odpowiedzialne metody pozyskiwania i ekologiczne opakowania.

Marka Caudalie, wywodząca się z regionu Bordeaux, wyróżnia się unikalnym podejściem do pielęgnacji cery, opartym na bogactwie naturalnych składników z winogron. Firma wykorzystuje innowacyjne technologie, by czerpać prozdrowotne właściwości ekstraktów z wina i pestek winogron, bogatych w przeciwutleniacze. Produkty Caudalie charakteryzują się efektywnością i troską o środowisko, co przejawia się we wspieraniu inicjatyw ekologicznych i rezygnacji ze szkodliwych komponentów.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES