Poznaj nowy wygląd butiku Prada w domu handlowym Harrods. Odświeżony pop-up store czerpie inspirację z lat 90-tych. Zainspirowana archiwalną kampanią „Feltro” przestrzeń, pozwala na podróż w czasie, przełamaną elementami modernizmu.
Pop-up store Prady w Harrodsie prezentuje szeroką ofertę czapek, toreb, swetrów i plisowanych spódnic. Wszystko to w jasnej, hipnotycznej przestrzeni, wyposażonej w kobaltowo-białą podłogę oraz z chłodnym odcieniem światła.
Włoski dom mody nie boi się wyzwań. Tylko we wrześniu ubiegłego roku Prada zaprezentowała swoją kolekcję SS22 w Szanghaju i Mediolanie jednocześnie. Pop-up store Prady w domu handlowym Harrods to drugi międzynarodowy projekt z interaktywnymi okienkami i instalacjami. Kolejne projekty są planowane w Mediolanie oraz Tokio.
To jednak nie wszystko, Prada zapowiedziała również rozpoczęcie swoich działań w przestrzeni metaverse, roboczo nazwanej „Prada-verse”.