Na coraz więcej obszarów naszego życia mają wpływ algorytmy sztucznej inteligencji. Kolejny etap zmian wynika ze współpracy dwóch firm: IBM Research oraz Symrise, producenta perfum. Tym razem zadanie postawione przez Philyrą (pl. Filyra, nimfa, jedna z okeanid w mitologii greckiej) – tak nazwano SI odpowiedzialne za wyselekcjonowanie zapachów na podstawie informacji o dotychczasowych preferencjach klientów – będzie wymagało dobrego nosa, sztuczna inteligencja dostała do zrealizowania niełatwe zadanie: stworzyć perfekcyjny zapach dla klienta, Symrise, brazylijskiej firmy O Boticario (jednego z największych producentów kosmetyków na świecie) – purepc.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.purepc.pl/technologia/powstaja_perfumy_zaprojektowane_przez_sztuczna_inteligencje?fbclid=IwAR1LJ-Y-qpBOlJ8kzDgnDMrFem4VrDyjCfGN1zgEJHO1MwPCfr7eHzj-rbs”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]