noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Risk Made in Warsaw UOKiK. Kampania marki przedstawiająca dwie przytulone modelki - blondynkę i brunetkę. Kobieta z krótkimi włosami ubrana w sukienkę w kwiaty obejmuje drugą modelkę, trzymając w dłoni różowego kwiatka.

Popularna marka odzieżowa pod lupą UOKiK. Oferuje rekompensaty klientom

REKLAMA
noSlotData

Marka odzieżowa Risk Made in Warsaw znalazła się w centrum zainteresowania Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). W związku z prowadzonym postępowaniem, firma zdecydowała się na wypłatę rekompensat dla części swoich klientów. O co dokładnie chodzi i kogo dotyczy ta sytuacja?

Zarzuty UOKiK wobec Risk Made in Warsaw

Postępowanie prowadzone przez Prezesa UOKiK dotyczyło potencjalnego naruszenia obowiązków informacyjnych wobec konsumentów dokonujących zakupów online w sklepie Risk Made in Warsaw. Konkretnie, chodzi o brak informacji o numerze telefonu kontaktowego do firmy, który powinien być udostępniony klientom najpóźniej w momencie wyrażenia woli zawarcia umowy na odległość. Zgodnie z prawem, konsumenci powinni mieć łatwy i szybki dostęp do kontaktu z przedsiębiorcą, a numer telefonu jest jednym z podstawowych kanałów komunikacji.

Przeczytaj również: Zofia Chylak wygrała z CCC. Chodzi o naruszenie praw autorskich

Rekompensaty dla klientów – kto może je otrzymać?

W ramach rekompensaty, Risk Made in Warsaw zaoferuje swoim klientom środki w wysokości 30 złotych do wykorzystania na zakupy w ich sklepie internetowym. Kto może skorzystać z tej oferty? Rekompensata przysługuje klientom, którzy spełniają jeden z poniższych warunków:

  • Posiadali konto w sklepie lub dokonywali w nim zakupów przed 1 stycznia 2023 roku i kontynuowali zakupy po tej dacie.
  • Zarejestrowali się w sklepie lub dokonali zakupu między 1 stycznia 2023 roku a 9 lipca 2023 roku.
  • Złożyli reklamację po 1 stycznia 2023 roku w związku z brakiem informacji o numerze telefonu kontaktowego.
  • Złożą reklamację w tej sprawie w ciągu 30 dni od daty ogłoszenia komunikatu, czyli do 21 lutego 2025 roku.

Środki zostaną przyznane w formie unikalnego kodu, który będzie można wykorzystać na zakupy w sklepie internetowym www.riskmadeinwarsaw.com w ciągu 12 miesięcy od jego otrzymania. Kod będzie można wykorzystać jednorazowo lub w kilku transakcjach, aż do wyczerpania kwoty 30 zł. Klienci otrzymają kody na adresy e-mail podane podczas rejestracji, zakupów lub składania reklamacji.

Przeczytaj również: Na które polskie marki warto polować na Vinted?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES