noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Polski rynek bogatszy o nowe marki dzięki DH VITKAC

REKLAMA
noSlotData

Mihara Yasuhiro, Philip Plein, Sonia Rykiel czy też Versace mają ze sobą wiele różnic nie tylko na polu estetyki czy komunikacji marki. Powstały w innych krajach, innych czasach, ale pomimo dzielącej ich przepaści geograficznej mają wspólny mianownik jakim jest ich dostępność w Domu Handlowym VITKAC.

W minionym tygodniu odbyła się konferencja prasowa, podczas której zostały przedstawione propozycje dwunastu nowych marek na sezon jesień/zima 2015 jakie wprowadzono do domu handlowego mieszczącego się przy ulicy Brackiej 9. Acne, Etro, Helmut Lang, Junya Watanabe, Just Cavalli, Michael Kors, Mihara Yasuhiro, Philip Plein, See by Chloé, Sonia Rykiel, Versace, Yohji Yamamoto to nowe szyldy jakie zawitały w VITKACu. Możliwość zapoznania się z ich propozycjami i wybranie swoich „must have” na zbliżający się zimowy sezon to nie jedyna atrakcja podczas konferencji.

fot. Izabela Marchwiana
fot. Izabela Marchwiana

Zaproszone osoby mogły również zobaczyć efekty współpracy Basi Czartoryskiej (fotograf) i Olgi Piekarskiej (stylistka), które są autorkami sesji zdjęciowej promującej kolekcje AW15 dostępne przy Brackiej 9. O gości zadbano także pod kątem kulinarnym, zaś na tym polu wykazał się „szef roku Gault & Millau Tour” Dariusz Barański prowadzący kuchnię restauracji Concept 13.

Całe wydarzenie dopełniał wspólny temat – kontrasty. To one panowały na ekspozycjach podkreślających różnorodną ofertę Domu Handlowego VITKAC. Mamy tu ubrania dla kobiet i mężczyzn, propozycje formalne i casualowe, miękkie bawełny i grube wełny.

 

Autor: Rafał Cała

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

VITKAC

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES