Natalia Kopiszka, właścicielka marki KOPI, została pierwszą polską projektantką biżuterii zaproszoną do współpracy przez Urban Outffiters, amerykańską platformę modową, reprezentującą wyłącznie wyselekcjonowane marki świata.
Artystka tworzy głównie biżuterię, ale i także akcesoria, inspirowane sztuką, naturą i stylem vintage. Zaledwie dwa lata po debiucie, marka KOPI zyskała tym samym międzynarodowy zasięg. Od dziś biżuterię KOPI można zakupić na www.urbanoutfutters.com oraz stacjonarnie w Nowym Jorku na Herald Square.
Małymi krokami spełniam swoje największe marzenia. Kiedy tylko uda mi się osiągnąć cel, natychmiast wyznaczam nowy – mówi projektantka.
Natalia Kopiszka modą fascynuje się już od najmłodszych lat. Jest absolwentką architektury na Politechnice Krakowskiej i warszawskiej Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru. To w stolicy stawiała swoje pierwsze kroki w branży, pracując dla polskich projektantów. Debiutancki pokaz artystki na Fashion Weeku w Łodzi zebrał wiele pozytywnych opinii oraz przyniósłNatalii rozgłos, co zachęciło ją do założenia autorskiej marki KOPI. Dziś jej biżuterię można znaleźć w butikach, nie tylko w Polsce, ale też Francji, Holandii, i Stanach Zjednoczonych. BiżuterięNatalii chętnie noszą polskie gwiazdy, takie jak Brodka, Magda Mołek, Bovska, Margaret, Mela Koteluk, a także zagraniczne blogerki.