noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Polska marka dołącza do grona brandów dostępnych w amerykańskim Urban Outfitters

REKLAMA
noSlotData

Natalia Kopiszka, właścicielka marki KOPI, została pierwszą polską projektantką biżuterii zaproszoną do współpracy przez Urban Outffiters, amerykańską platformę modową, reprezentującą wyłącznie wyselekcjonowane marki świata.

Artystka tworzy głównie biżuterię, ale i także akcesoria, inspirowane sztuką, naturą i stylem vintage. Zaledwie dwa lata po debiucie, marka KOPI zyskała tym samym międzynarodowy zasięg. Od dziś biżuterię KOPI można zakupić na www.urbanoutfutters.com oraz stacjonarnie w Nowym Jorku na Herald Square.

Małymi krokami spełniam swoje największe marzenia. Kiedy tylko uda mi się osiągnąć cel, natychmiast wyznaczam nowy – mówi projektantka.

Natalia Kopiszka modą fascynuje się już od najmłodszych lat. Jest absolwentką architektury na Politechnice Krakowskiej i warszawskiej Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru. To w stolicy stawiała swoje pierwsze kroki w branży, pracując dla polskich projektantów. Debiutancki pokaz artystki na Fashion Weeku w Łodzi zebrał wiele pozytywnych opinii oraz przyniósłNatalii rozgłos, co zachęciło ją do założenia autorskiej marki KOPI. Dziś jej biżuterię można znaleźć w butikach, nie tylko w Polsce, ale też Francji, Holandii, i Stanach Zjednoczonych. BiżuterięNatalii chętnie noszą polskie gwiazdy, takie jak Brodka, Magda Mołek, Bovska, Margaret, Mela Koteluk, a także zagraniczne blogerki.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES