Aplikacja mobilna Mohito, uruchomiona przez LPP w listopadzie 2023 r., przekroczyła już 3 mln pobrań i odpowiada za 65 proc. przychodów online marki – stając się jednym z najszybciej rosnących kanałów sprzedaży modowej w Europie Środkowej.
Aplikacja mobilna Mohito bije rekordy
Mohito aplikacja mobilna działa obecnie w Polsce, Rumunii i Czechach, a kolejnym rynkiem będzie Słowacja, gdzie start zapowiedziano „już wkrótce”. Dzięki dynamicznemu wzrostowi instalacji mobilny kanał stał się kluczowym filarem strategii omnichannel LPP, odpowiadając za ponad 60 proc. obrotów e-commerce Mohito.
Przeczytaj również: 10 nowych sklepów w dobę. Ekspansja Sinsay nabiera tempa
Funkcjonalności budujące lojalność klientek
Najważniejszą funkcją jest Mohito ID – indywidualny kod klientki widoczny w formie widgetu, który przechowuje pełną historię zakupów online i offline. Rozwiązanie przyspiesza zwroty internetowe przez formularz w aplikacji oraz umożliwia zwrot w salonie bez papierowego paragonu.
Pozostałe udogodnienia to m.in.:
- Skaner metek – pozwala sprawdzić dostępność rozmiaru lub koloru w innym sklepie albo online;
- Lokalizator salonów i stanów magazynowych w czasie rzeczywistym;
- Lista ulubionych z wariantami kolorystycznymi i powiadomieniami o cenach;
- Ekskluzywne promocje i rabat powitalny przy pierwszym logowaniu.
Ekspansja na Słowację i rosnąca rola omnichannel
Wdrożenie w Słowacji ma wzmocnić pozycję Mohito na Bałkanach i zwiększyć udział zakupów mobilnych w całkowitej sprzedaży grupy. LPP podkreśla, że aplikacja nie tylko generuje sprzedaż, ale też dostarcza codzienne inspiracje modowe i pogłębia relację z klientkami poprzez spersonalizowane oferty. Według ekspertów branży m-commerce, wysokie oceny w sklepach Google Play i App Store – odpowiednio 4,7 i 4,8 gwiazdek – wzmacniają wiarygodność aplikacji w oczach nowych użytkowniczek.
LPP – polski gigant mody z globalnym zasięgiem
Właściciel Mohito, grupa LPP, zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, które są obecne online i stacjonarnie na 42 rynkach świat. Spółka dysponuje siecią ponad 2 800 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2,4 mln m² i tworzy miejsca pracy dla ponad 54 tys. osób na trzech kontynentach. LPP jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (indeks WIG20) oraz w prestiżowym MSCI Poland Index, co potwierdza jej międzynarodową rozpoznawalność i stabilną pozycję biznesową.