LA MANIA rozpoczyna wiosenno-letni sezon manifestem kobiecości osadzonej w rytmie natury i architektonicznego wyrafinowania. Najnowsza kampania marki, uchwycona przez ceniony duet fotograficzny Louise i Maria Thornfeldt, przenosi nas do modernistycznej perły włoskiej architektury – Villi Dani, zaprojektowanej w latach 70. przez Oreste Martellego Castaldiego. To tutaj rozgrywa się wizualna opowieść o harmonii pomiędzy strukturą a lekkością, dyscypliną formy a zmysłowością ruchu.
Kolekcja LA MANIA SS25 to wyrafinowane studium kontrastów. Polska marka sięga po mocne formy– garnitury o zaakcentowanej talii i precyzyjnie skrojone marynarki – i zestawiają je z lekkimi, drapowanymi sukienkami, które układają się wokół ciała niczym miękka fala. Przemyślane zestawienie struktur i faktur przywodzi na myśl architektoniczne założenia samej Villi Dani – z zewnątrz minimalistyczna i surowa, wewnątrz zaskakuje miękkością, naturalnym światłem i ciepłem materiałów.
Kolorystyka inspirowana naturą i śródziemnomorską scenerią
W palecie barw dominują kremowa biel, piaskowy beż i czekoladowy brąz, które uzupełniają oliwkowa zieleń, burgund i chłodny błękit. To właśnie te odcienie odnajdziemy również w detalach wnętrz Villi Dani – w miękkiej tapicerce, kamiennych płaszczyznach czy widoku na turkusowe Morze Śródziemne. Kolory te nie tylko definiują nastrój kolekcji, ale też podkreślają jej ponadczasowy, naturalny charakter.


Nowoczesna kobiecość według LA MANIA
W kampanii występuje modelka Chaima Ameziane, której obecność w kadrach dodaje emocjonalnej głębi całej narracji. Fotografki Thornfeldt uchwyciły ulotność chwili: światło odbijające się od skóry, delikatny gest, tkaninę poruszaną letnim wiatrem. Wszystko to składa się na portret kobiety LA MANII – pewnej siebie, magnetycznej i ceniącej równowagę między kunsztem a swobodą.


LA MANIA SS25 – kampania, która inspiruje
W dobie natłoku trendów i nadmiaru bodźców, LA MANIA przypomina o sile prostoty i elegancji zakorzenionej w naturze. Kolekcja wiosna-lato 2025 nie tylko redefiniuje pojęcie letniej garderoby, ale też stanowi wzorcowy przykład tego, jak moda może współistnieć z architekturą, światłem i emocjami.


Przeczytaj również: Top Secret powraca na modowy rynek. Czy ponownie podbije serca Polek?