Black Friday mamy już za sobą, ale to dopiero początek szaleństwa świątecznych zakupów. Przed nami sześć decydujących tygodni, które z perspektywy klienta oznaczają szereg wydatków z nimi związanych. Z kolei dla sklepów to klasyczne być albo nie być: zamknięcie roku sprzedażowego i wyznaczenie celów na przyszłość. Okazuje się, że wielu z nas wybrało shopping internetowy. Według Adobe Systems, sami tylko Nowojorczycy wydali w piątek do godziny 17:00 $1.1 miliarda, to o 22% więcej niż roku temu. Szał świątecznych zakupów czas zacząć! A co jeszcze wydarzyło się w tym tygodniu?
„HEJT STOP”
Jarosław Kuźniar został twarzą kampanii „Hejt Stop”, która walczy z przejawami agresji słownej w internecie. Z niemal pięciu tysięcy obraźliwych komentarzy pod jego adresem wybrano kilka, które w spocie za pomocą pełnej charakteryzacji odciskają piętno na jego twarzy. Jarosław Kuźniar występuje między innymi jako „lewacka rura” czy “resortowy prosiak”.
Spot powstał w ramach kampanii HejtStop, realizowanej przez Stowarzyszenie Projekt: Polska. Kampania ma na celu walkę z antysemityzmem, homofobią, ksenofobią, rasizmem oraz z każdą formą nienawiści, pojawiającą się w przestrzeni publicznej. Projekt realizowany w ramach programu „Obywatele dla demokracji” finansowanego z funduszy EOG.
Czytaj dalej… Dzień bez futra, nowości od Roksandy, Louis Vuitton, Karl Lagerfeld i Anna Wintour