noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

PODSUMOWANIE TYGODNIA

REKLAMA
noSlotData

Miniony tydzień dostarczył nam wielu wrażeń zarówno na polskiej, jak i zagranicznej scenie modowej. 

W Polsce mogliśmy podziwiać najnowsze kolekcje dwóch topowych marek: Paprocki & Brzozowski oraz QПШ. Biznes sektora obuwniczo-odzieżowego miał swoje święto – Targi Centrów Handlowych na Stadionie Narodowym. Za granicą z kolei swoje kolekcje pokazali między innymi: Louis Vuitton, Gucci, Armani czy Valentino. Wszystkie piękne, pełne kolorów i gotowe do noszenia na tu i teraz. Zajrzeliśmy również na rynek kosmetyczny. Shiseido powiększyło swoje portfolio o dwie kolejne marki: Laura Mercer i RéVive. Każdemu z wymienionych wydarzeń przyjrzymy się z bliska.

Half naked by Paprocki & Brzozowski 

W poniedziałek w Centrum Produkcji Filmowo-Telewizyjnej ATM w Warszawie odbył się pokaz nowej kolekcji Paprocki & Brzozowski Half naked. Projektanci pokazali niebanalne propozycje, a wykorzystane materiały i kroje nadawały sylwetkom świeżości i romantyzmu. Kreacje są jednak bardzo odważne. Duże wycięcia, głębokie dekolty, prześwity, koronki – to propozycja dla kobiet zdecydowanych i żyjących w zgodzie ze swoim ciałem. Na pokazie gościł tłum gwiazd, między innymi: Katarzyna Glinka, Grażyna Wolszczak, Filip Bobek, Natasza Urbańska, Maja Sablewska czy Doda.

Szum oceanu w interpretacji Roberta Kupisza

2 czerwca 2016 r. w industrialnej hali w warszawskiej Soho Factory odbył się pokaz najnowszej kolekcji OCEAN 5 by QПШ ROBERT KUPISZ na sezon lato 2017. Inspiracją do jej stworzenia był ocean, a dokładniej jego głębia, kolory, tekstury i postaci z nim związane: marynarze, piraci, ratownicy, nimfy morskie i syreny.

Powrót do czasów beztroskich wakacji na bałkańskich plażach i hołd ulubionym miejscom nad ukochanym przez projektanta polskim Bałtykiem – w najnowszej kolekcji OCEAN 5 Robert Kupisz po raz kolejny udowadnia, że najciekawsze inspiracje zawsze znajduje w swoich własnych wspomnieniach i ludziach, których spotyka na co dzień. Wszystkie sylwetki z pokazu znajdziecie tutaj.

Targi centrów handlowych ReDI

W dniach 1-2 czerwca 2016 r. w Warszawie odbyła się 3. edycja Targów ReDI, CEE Trade Fair for Retail Investment. ReDI to miejsce spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, zarządców, inwestorów oraz sieci handlowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. To właśnie na Stadionie Narodowym omawia się najnowsze trendy, analizuje rynek i nawiązuje znajomości niezbędne do prowadzenia interesów w naszym kraju. Wśród zaproszonych gości był między innymi Michael MacBrien, Dyrektor generalny European Property Federation, który poruszył tematykę prawa kupowania ziemi w Polsce przez cudzoziemców. Przedstawiciele sektora inwestycji, rozwoju, a także najemców galerii handlowych omówili prawa najmu i umowy, jakie podpisują firmy, z kolei Colliers Polska zaprezentował swój raport z zakresu udogodnień, jakie oferują galerie handlowe dzieciom. Zapraszamy na FashionBiznes.pl po więcej szczegółów z każdego z tych paneli osobno jeszcze w tym tygodniu.

Kolekcje Resort 2016

Międzysezonowe kolekcje, zwane kolekcjami cruise lub resort, pojawiają się zazwyczaj w maju i listopadzie, wypełniając lukę pomiędzy jesienno-zimową ofertą (dostępną już na przełomie sierpnia i września) a kolekcją wiosenno-letnią (w sklepach na przełomie stycznia i lutego). Naszą uwagę szczególnie zwróciły kreacje Valentino, Armaniego i Missoni.

Prasówka

Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia:

Warto śledzić nas także na kanałach mediów społecznościowych:

Autor: Urszula Wiszowata

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES