noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Podsumowanie tygodnia

REKLAMA
noSlotData

Michael Kors

Po ogłoszeniu wyników finansowych spółki MK, akcje poszybowały w górę o +10.8% do $43.77. Od miesięcy spekulowano o problemach marki i spadkach sprzedaży, okazuje się jednak, że firma zamknęła pierwszy kwartał na plusie 9%. Nie bez znaczenia okazuje się powiększenie dystrybucji o kolejne 107 butików MK. Z kolei zyski spółki Michaela Korsa spadły o 7.1%.

Popyt rynku na torebki i akcesoria zwolnił, wygra ten, kto zareaguje na potrzeby klienta szybciej.

Przeczytaj również: Czy Michael Kors stracił swój blask?

Ralph Lauren

Coroczne zgromadzenie inwestorów Ralph Lauren Corp. ujawniło, że spółka rozważa tchniecie nowego ducha w Club Monaco: markę, której jest właścicielem od 1999 roku. Ten projekt nie jest priorytetem, ale biorąc pod uwagę zmieniające się potrzeby konsumenta, warto już dziś myśleć o przyszłości. – powiedział na spotkaniu CEO marki. Dodatkowo RL poświeci wiele uwagi biżuterii i pomimo spadku sprzedaży akcesori u konkurencji, marka decyduje się na zainwestowanie w tę kategorię.

Lauren zakończył spotkanie przypominając swoją wizję marki: Our company is not built on what we did yesterday or what we do today, but on what we dream of for tomorrow.

Przeczytaj również: Witajcie w skromnych progach nowojorskiego apartamentu Ralpha Laurena

Net-a-porter i Yoox

Miniony tydzień okazał się zwycięskim dla mniejszościowych akcjonariuszy spółki Net-a-porter.

Wycena ich akcji okazała się wyższa o połowę od ewaluacji przeprowadzonej przez firmę z zewnątrz: Richemont. Dyrektorzy i management wyższego szczebla, którzy zaliczają się do tej grupy akcjonariuszy, wycenili swoje udziały na łączną wartość 1.5 miliarda funtów, czyli więcej o 500 milionów funtów.

Net-a-porter jest w trakcie kupowania innej spółki: Yoox. Zarząd zdecydował się na odkupienie wszystkich akcji od mniejszościowych akcjonariuszy.

Thom Browne

Dom handlowy Brooks Brothers rezygnuje ze współpracy z projektantem Thomem Brownem. Kolekcje Black Fleece Line były obecne w ekskluzywnie w tych sklepach od 2007 roku. Pomimo najszczerszych chęci sklepu, jest to właściwy czas na zakończenie ośmioletniej współpracy.  Dodajmy, że miał to być tylko trzyletni kontrakt, który sukcesywnie był kontynuowany dłużej niż zakładano. Nieoficjalnie mówi się, że Zac Posen może być następcą Thoma Browna — jest on dyrektorem kreatywnym damskiego asortymentu sklepu.

Alexander McQuuen

Wystawa “Savage Beauty” okazała się być najbardziej popularną, płatną ekspozycją w muzeum Victoria and Albert. Zobaczyło ją 493,043 odwiedzających. Martin Roth, dyrektor muzeum V&A, podsumował wydarzenie jako: jedno z najbardziej zaskakujących, dramatycznych i spektakularnych widowisk, jakiekolwiek zagościło w ich progach. Popularność ekspozycji przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania.

Autor: Urszula Wiszowata

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES