noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Piosenkarka Dua Lipa w krótkim kombinezonie, ze sneakersami PUMA Speedcat stoi na masce czerwonego, sportowego samochodu. Trzyma ręce złożone nad głową. Znajduje się na drodze pośród amerykańskich stepów. Za nią rozciąga się widok na góry.

Po 25 latach wracają kultowe sneakersy PUMA Speedcat. W kampanii Dua Lipa i Rosé

REKLAMA
noSlotData

Kiedy moda oraz motoryzacja spotykają się we właściwym miejscu i czasie, powstają ikony, które inspirują kolejne pokolenia. Marka PUMA doskonale rozumie tę zasadę, dlatego po wielu latach przywraca do sprzedaży sneakersy Speedcat – model, który w chwili premiery przeszedł do historii obuwia sportowego. Dziś Speedcat bardziej niż kiedykolwiek wpisują się w potrzeby kobiet, co udowadnia kampania promocyjna z udziałem Dua Lipy i Rosé z Blackpink.

Artykuł sponsorowany

Buty PUMA Speedcat – prosto z toru wyścigowego na modowe ulice miast 

Sneakersy PUMA Speedcat pojawiły się w 1999 roku i jak wiele innych znanych modeli sneakersów, powstały z myślą o sportowcach. W tamtym czasie PUMA związana była ze światem motosportu i projektowała obuwie dla kierowców Formuły 1. Speedcat miały więc oferować maksymalny komfort oraz precyzję ruchów podczas prowadzenia samochodu. 

Smukły fason, cienka podeszwa oraz niesamowita elastyczność pozwalały na lepsze czucie pedałów i zwiększały przyczepność, co było niezwykle ważne przy wykonywaniu manewrów na torze. 

Cechy oraz design sneakerósw Speedcat znalazły zastosowanie (i uznanie) w mainstreamie, stając się przedmiotem pożądania wielu osób, nawet spoza świata F1. Na ten fenomen PUMA zareagowała bardzo szybko, oferując warianty butów Speedcat wykonane z różnych materiałów w rozmaitych kolorach. Tak też, osoby szukające sposobu na połączenie mody casualowej oraz sportu, otrzymały wreszcie odpowiedź na swoje potrzeby.

PUMA Speedcat to coś więcej niż aktualizacja klasyki – to rozwój stylu 

Reedycja modelu Speedcat to ukłon w stronę aktualnych, nostalgicznych trendów lat 90. i 2000. Nie mogło być lepszego momentu na powrót. Znacząca jest również data – w 2024 roku mija dokładnie 25 lat od premiery sneakersów Speedcat na świecie. 

Jednak teraz PUMA zadbała o to, by buty odpowiadały współczesnym oczekiwaniom dotyczących funkcjonalności i estetyki. W Speedcat zachowano charakterystyczne elementy, takie jak niski profil i aerodynamiczny fason, ale wzbogacono je o nowoczesne detale, które sprawiają, że buty pasują do współczesnych stylizacji.

Materiały premium i subtelne logowanie to wyróżniki sneakersów PUMA Speedcat w 2024 roku. Powracają w kultowych kolorach „Red” i „Black” oraz limitowanej edycji „Pink Blush”.

Nowoczesna wersja klasycznych Speedcatów jest doskonałym przykładem na to, że można trzymać się pierwowzoru, a jednocześnie ewoluować i udoskonalać go.

Dua Lipa i Rosé – personifikacja kobiecej energii w stylu Speedcat

Do udziału w kampanii promującej sneakersy PUMA Speedcat zaproszono dwie gwiazdy: brytyjską artystkę Dua Lipę oraz piosenkarkę Rosé z zespołu K-popowego Blackpink. Ich obecność ma nie tylko przyciągnąć starszych użytkowników, tęskniących za fasonem butów Speedcat, ale także podbić serca młodszego pokolenia.

Dua Lipa i Rosé występują jako reprezentantki współczesnych kobiet, które wyróżnia pewność siebie, charyzma, a także wolność oraz odwaga w dążeniu do celów i siła do pokonywania wyzwań. Tłem kampanii stały się amerykańskie stepy i pustynne drogi, przez które gwiazdy mkną wyścigowymi samochodami w stylu retro. Kontekst bazuje właśnie na wyścigu, w którym obie panie są wygranymi. Cała estetyka nawiązuje do klimatu filmów lat 90. i 2000, a buty Speedcat stają się nośnikiem wartości i motorem napędowym współczesnego stylu życia.

Od kiedy można kupić buty PUMA Speedcat? Już od 5 grudnia będą dostępne w sklepie PUMA.com, sklepach stacjonarnych PUMA oraz u wybranych sprzedawców.

Zdjęcie główne: materiały prasowe

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES