noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Pewność siebie w modzie: bonprix prezentuje wyniki badania “Fashion Report 2023” i nową kolekcję jesienno-zimową

REKLAMA
noSlotData

W czwartek, 6 czerwca, marka bonprix zorganizowała w warszawskiej restauracji Nicoletta śniadanie prasowe, podczas którego zaprezentowano wyniki badania “Fashion Report 2023” oraz nową kolekcję jesienno-zimową. Wydarzenie poprowadziła znana dziennikarka i psycholog, Gosia Ohme.

materiał sponsorowany

W ubiegłym roku marka bonprix zbadała preferencje kobiet w siedmiu krajach Europy. Wnioski z badania ujawniono kolejno w ”Fashion Report 2023″. To fascynujące spojrzenie na różnorodność i wspólne trendy w podejściu do mody na naszym kontynencie. Rezultaty ujawniły zarówno zaskakujące podobieństwa, jak i różnice w podejściu do ubioru wśród Europejek. Raport wykracza jednak poza zwyczaje zakupowe, zagłębiając się w kwestie psychologiczne, takie jak pewność siebie czy postrzeganie własnego ciała.

Podczas spotkania z dziennikarkami Gosia Ohme poruszyła interesujący temat wpływu mody na samoocenę kobiet. Wykorzystując raport jako punkt wyjścia, zaprosiła do dyskusji zgromadzone gościnie, aby wspólnie przeanalizować rolę mody w życiu codziennym i jej znaczenie dla budowania poczucia własnej wartości. Poruszono m.in. kwestie indywidualnego stylu, wyrażania osobowości poprzez ubrania oraz presji społecznej związanej z wyglądem. Dyskusja stała się wyjątkową okazją do wymiany poglądów, doświadczeń, ujawniając różnorodność podejść do mody i samoakceptacji.

Nowa kolekcja jesienno-zimowa

Uczestnicy śniadania prasowego mieli okazję zapoznać się z linią Premium bonprix oraz z najnowszą kolekcją jesienno-zimową. Szczególnie duże zainteresowanie wzbudziły lniane ubrania o ponadczasowych krojach oraz stroje kąpielowe z tzw. “sustainable passport”. Dzięki specjalnemu kodowi QR na metkach klienci mogą sprawdzić pochodzenie materiałów użytych do ich produkcji.

Goście otrzymali również pamiątkowe portrety wykonane na żywo przez ilustratorkę Alex Woronowską. Całości dopełniała piękna aranżacja stołu z pastelowymi serwetami i kolorowymi kwiatami, harmonizująca z urokiem ogrodu, w którym odbyło się śniadanie.

bonprix – moda dla świadomych kobiet

bonprix inspiruje kobiety od ponad 30 lat. Marka stawia na zrównoważoną produkcję i wykorzystuje materiały przyjazne dla środowiska. bonprix to również moda dla osób śledzących aktualne trendy, jak i tych stawiających na klasykę i wygodę w codziennym wydaniu.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES