noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Mr.DYI to sieć sklepów z Malezji oferująca art. gospodarstwa domowego. Sieć debiutuje w Polsce i będzie konkurencją dla Action i Pepco.

Pepco i Action będą mieć silnego konkurenta. Nowa sieć sklepów pojawi się w Polsce jeszcze w tym roku

REKLAMA
noSlotData

MR.DIY to malezyjska sieć sklepów, która już wkrótce zadebiutuje w Polsce. Marka proponuje asortyment zbliżony najpopularniejszych dyskontów takich jak Pepco czy Action. Czy czeka nas przetasowanie na rynku?

Malezyjska sieć sklepów detalicznych MR.DIY zapowiedziała swój debiut na polskim rynku. Aktualnie mówi się o stworzeniu łącznie dziesięciu placówek na terenie całego kraju. Nad Wisłą firma zmierzy się z takimi konkurentami jak Pepco, Action czy Tedi. 

MR.DIY Polska. Lokalizacje

Na pierwsze lokalizacje MR.DIY w Polsce wybrano Kraków (Galeria Bronowice), Zabrze (CH Platan) i Piotrków Trybunalski (Focus Mall). “Pierwszy etap naszego planu rozwoju zakłada otworzenie 10 sklepów do końca lutego 2025 roku” – ujawniła marketing manager sieci MR D.I.Y. Iwona Buchcic. 

MR.DIY – co to za sklep?

Sieć sklepów MR D.I.Y. jest obecna w wielu krajach na całym świecie, takich jak Malezja, Singapur, Tajlandia, Brunei, Indonezja, Filipiny, Kambodża, Indie, Hiszpania i Turcja. Średnia powierzchnia placówek handlowych tej marki wynosi około 900 metrów kwadratowych. We wszystkich swoich sklepach na całym świecie, MR.DIY obsługuje rocznie ponad 188 milionów klientów.

Historia sieci MR.DIY sięga 2005 roku, kiedy to w Kuala Lumpur (Malezja) otwarto niewielki sklep z narzędziami. Aktualnie firma to globalny gracz i jeden z największych na świecie detalistów w branży artykułów gospodarstwa domowego.

Produkty MR.DIY. Co kupić?

Malezyjski detalista znany jest na rynku przede wszystkim z artykułów gospodarstwa domowego. Oferta sieci MR.DIY jest niezwykle szeroka i obejmuje ponad 18 000 różnych produktów, w tym narzędzia do majsterkowania, wyposażenie wnętrz, artykuły elektryczne, biurowe, sportowe, a także wiele innych kategorii, takich jak zabawki, akcesoria samochodowe, biżuteria i kosmetyki. Sieć oferuje produkty przystępne dla przeciętnego portfela, stąd hasło marki brzmi Always Low Prices (Zawsze niskie ceny). 

Czy sieć poradzi sobie na rynku, który nasycony jest już podobnymi sklepami? Konkurencja jest ogromna, zwłaszcza ze strony takich gigantów jak Pepco, KiK i Action, które stale poszerzają swoją sieć sklepów. Tylko sieć Pepco prowadzi w kraju już 1339 sklepów, podczas gdy sklepów KiK i Action szacuje się obecnie na ponad 400.

Przeczytaj również: Czy Pepco to polska firma? Sprawdzamy historię ukochanej sieci Polaków

MR DIY praca

W związku z debiutem MR.DIY Polska, firma aktywnie poszukuje nowych pracowników, którzy zasilą placówki w Krakowie, Zabrzu i Piotrkowie Trybunalskim. Rekrutacja jest dostępna na oficjalnej stronie internetowej sprzedawcy i obejmuje stanowisko Kierownika Sklepu oraz Magazyniera.

MR DYI wkracza do Polski. Firma poszukuje pracowników
MR DIY wkracza do Polski. Firma poszukuje pracowników
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

handel

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES