Nadeszła wiosna, a wraz z nią wiele świeżych pomysłów w branży modowej. Idealnym tego typu przykładem jest ciekawa inicjatywa japońskiego artysty Azumy Makoto, który na potrzeby marki Fendi przerobił niewielki pojazd na mobilny sklepik z kwiatami.
Instalacja ta jest związana z niedawnym otwarciem pop up store’u Fendi Ginza w Tokio. Odwiedzający nowy butik mają okazję, poza standardowymi zakupami proponowanymi przez markę odzieżową, zaopatrzyć się w pachnące kwiaty, zarówno takie w dizajnerskich doniczkach, jak i w postaci ściętych bukietów gotowych do tego, by ozdobić mieszkania nabywców. Ten pachnący pomysł marki to nie tylko ciekawe urozmaicenie nowopowstałego miejsca w stolicy Japonii, ale także kolejny element uzupełniający najnowszą kolekcję marki na sezon wiosna-lato 2016, w której to kwiaty odgrywają główną rolę.
Autor: Tatiana Zawrzykraj