noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Ostra reakcja Vistuli na przeróbkę zdjęcia z kampanii polskiej reprezentacji

REKLAMA
noSlotData

Młodzież Wszechpolska, organizacja o podłożu nacjonalistycznym, w skandaliczny sposób przerobiła zdjęcie z kampanii Vistuli, dodając do niego rasistowskie hasło.

Marka Vistula została Oficjalnym Partnerem PZPN po stworzeniu kolekcji ubrań i obuwia dedykowanych naszej kadrze narodowej, w której jej członkowie pojechali na tegoroczne mistrzostwa we Francji.

źródło: facebook.com
źródło: facebook.com

Jedna z fotografii, będącej elementem kampanii Vistuli, została przez Młodzież Wszechpolską “ozdobiona” rasistowskim hasłem All Different All White (pol. Wszyscy Inni, Wszyscy Biali). Choć organizacja nie po raz pierwszy głosi hasła sugerujące przekonanie o wyższości rasy białej nad innymi, to dziwi fakt, że przeróbka umieszczona na facebookowym profilu podkarpackiej MW zebrała wiele pozytywnych komentarzy, a post został udostępniony ponad 150 razy.

Vistula natychmiast zareagowała na zaistniałą sytuację i podkreśliła, że opublikowanie zdjęcia przez MW nastąpiło bez zgody i wiedzy spółki. Marka poinformowała również, że zostały już podjęte odpowiednie kroki prawne.

Autor: Kasia Michalik

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Vistula

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES