MAC Cosmetics, na prośbę fanów marki, po raz drugi realizuje limitowaną serię produktów. Inspiracją do działania jest piosenkarka Aaliyah.
Jesteśmy zaszczyceni wprowadzeniem wizji Aaliyah i jej fanów w produkty MAC – czytamy w oświadczeniu firmy. Akcję zapoczątkowała Jennifer Risinger w 2015 roku, rozsyłając petycję do fanów piosenkarki z hasłem: Motto życia Aaliyah idealnie wpisuje się w wizję MAC’a: jest dostępne dla wszystkich grup wiekowych, ras i dla wszystkich orientacji. Na reakcję fanów nie trzeba było czekać. Pod petycją podpisało się kilkaset tysięcy osób. MAC wysłuchał próśb i w miniony czwartek ogłosił wdrożenie projektu w życie. Kolekcja dedykowana zmarłej tragicznie Aaliyah ujrzy światło dzienne latem przyszłego roku.
To nie jest pierwsza taka współpraca MAC’a z gwiazdą na życzenie klientów. W 2016 roku gigant kosmetyczny wypuścił kolekcję inspirowaną Seleną Quintanilla, gwiazdą muzyki latynoskiej w Stanach Zjednoczonych. Wówczas kolekcja okazała się być ogromnym sukcesem, zniknęła z półek w mgnieniu oka. Nie jest więc zaskoczeniem, że marka kontynuuje projekt. Fani Aaliyah na pewno nie zawiodą!