Etna inspiruje się kobietą, która uprawia sporty na świeżym powietrzu i dla której kolor ma wyjątkowe znaczenie. Tak powstała kolekcja, która łączy sportowego ducha z siłą i mocą natury.
W tej kolekcji kluczowe są organiczne formy oraz otulające i modelujące tkaniny, które rzeźbią i podkreślają kształty kobiecego ciała. Wyróżniają się legginsy o nowych krojach i kształtach podkreślających kobiecość, jak na przykład legginsy z wysokim stanem z suwakiem i przezroczystymi elementami, które łączą się z innowacyjnymi technikami, takimi jak technika laser cut oraz nowymi fakturami, jak żakard czy aksamit.
Wśród propozycji z linii outdoor na sezon FW17 wyróżniają się parki i kurtki puchowe z puchem ultralight, jak również sportowe topy z nowymi technicznymi detalami. W sylwetce podkreślone zostają plecy i kobiece kroje biustonoszy: odkryte plecy, suwaki z przodu, kontrastowe cięcia łączące przezroczyste i nieprzezroczyste elementy oraz nakładające się faktury i tkaniny, które łączą się z delikatną i pikowaną odzieżą wierzchnią.
W palecie kolorów wyróżniają się kolory bardzo kobiece i wyrafinowane, kontrasty odcieni, łączące pudrowy róż i ciemną czerwień z gamą kolorów ziemi, a także klasyczna czerń odnowiona innowacyjnymi fakturami i formami.
OYSHO należy do hiszpańskiej grupy INDITEX, właściciela Zara czy Massimo Dutti. Ta marka odzieżowa powstała w 2001 roku i w swojej ofercie posiada przede wszystkim bieliznę, a ostatnimi laty także odzież sportową. W Polsce pierwszy sklep powstał w 2006 w Krakowie. Dziś jest ich ponad 30.