wtorek, 4 sierpnia 2020

SPECJALISTA W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA

0
SPECJALISTA W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA
  • Specjalista
  • Warszawa

Strona WWW Moliera 2

Moda, sprzedaż, Biuro Obsługi Klienta sklepu internetowego

Moliera2.com poszukuje osoby na stanowisko

Specjalista w Biurze Obsługi Klienta

lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków:

• telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta, zgodna ze standardami firmy
• udzielanie informacji klientom o ofercie sklepu internetowego i jego serwisie.
• przygotowywanie zestawień oraz raportów

Wymagania:
• doświadczenie w telefonicznej oraz mailowej obsłudze klienta min. 2 lata (niezbędne)
• dyspozycyjność do podjęcia pracy w ciągu 30 dni (niezbędne)
• znajomość obsługi MS Word oraz MS Excel
• znajomość języka angielskiego
• solidność, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
• punktualność, uczciwość, samodzielność, komunikatywność, chęć do pracy
• bardzo dobra organizacja pracy
• umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy:
• wynagrodzenie zależne od doświadczenia i posiadanych umiejętności
• bardzo ciekawe i rozwojowe stanowisko
• wykorzystanie potencjału, możliwość doskonalenia umiejętności i pogłębiania wiedzy
• pracę w dużym i profesjonalnym zespole w centrum Warszawy
• zatrudnienie w stabilnej firmie
• szeroki pakiet socjalny (prywatna opieka zdrowotna, MultiSport)
• rabaty pracownicze

CV prosimy wysyłać na adres kariera@moliera2.com

Aby ubiegać się o pracę wyślij nam informacje o sobie na kariera@moliera2.com

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA