noSlotData

PRODUCT SPECIALIST

Witryna internetowa www.linkedin.com/company/merchuup MerchUp

One stop shop for your merch

O firmie:
MerchUp to założona w 2013 r. polska marka specjalizująca się w produkcji
personalizowanego firmowego merchu. W asortymencie, oprócz odzieży szytej w lokalnych
szwalniach, dostępne są też akcesoria biurowe oraz welcome packi. Brand ma bogate
doświadczenie we współpracy z działami HR i marketingu, z myślą, o których wprowadził
innowacyjną usługę Gifting as a Service oraz platformy z firmowym mechem. MerchUp rocznie realizuje ok. 800 różnych projektów, zarówno dla korporacji, średnich i mniejszych przedsiębiorstw, a także szkół i uniwersytetów.

O stanowisku:
Twoim głównym zadaniem będzie analiza, identyfikacja i wdrażanie nowych produktów do oferty B2B MerchUp, by stale zwiększać liczbę firm inwestujących w wysokiej jakości merch.

Czego oczekujemy?

  • Prowadzenie wcześniejszych projektów związanych z marketingiem produktowym.
  • Minimum 1-rok pracy na podobnym stanowisku w branży fashion/design.
  • Doświadczenie w organizacji sesji zdjęciowych.
  • Zdolności analitycznych i umiejętności analizy danych w celu podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
  • Mile widziane doświadczenie w narzędziach do zarządzania treścią na stronie (CMS WordPress) oraz katalogiem produktowym np. WooCommerce.

Jakie będą Twoje obowiązki?

  • Analiza rynku: Monitorowanie trendów i preferencji klientów w celu identyfikacji nowych możliwości rozwoju katalogu produktowego.
  • Współpraca z zespołem: Ścisła współpraca z zespołem produkcyjnym, marketingowym i działem sprzedaży w celu opracowania strategii produktowych i wdrożenia nowych produktów.
  • Opracowywanie specyfikacji: Tworzenie szczegółowych specyfikacji produktów, które będą służyć jako wytyczne dla zespołu produkcyjnego.
  • Testowanie produktów: Organizowanie i przeprowadzanie testów produktowych, w tym ocenę jakości, wydajności i użytkowania.
  • Dodawanie produktów na stronę internetową: Zarządzanie procesem dodawania nowych produktów na naszą stronę internetową (CMS WordPress), w tym tworzenie opisów, zdjęć i informacji o produktach.
  • Organizacja sesji produktowych: Planowanie i koordynacja sesji fotograficznych, zarówno wewnętrznych, jak i z udziałem zewnętrznych profesjonalistów, w celu uzyskania wysokiej jakości fotografii produktów.
  • Prowadzenie szkoleń produktowych dla zespołów
  • Uczestnictwo w eventach branżowych
  • Nawiązywanie relacji z dostawcami

Co doceniają osoby z naszego teamu?

  • Elastyczny czas pracy w systemie hybrydowym (2 dni zdalnie).
  • Benefity: dopłata do karty multisport, odzież i gadżety firmowe, dostęp do merchu po cenach dystrybutorów.
  • Wydarzenia integracyjne dla zespołu.
  • Cykliczne zajęcia jogi w biurze.

Warunki zatrudnienia: Umowa B2B lub UZ. Możliwość pracy zdalnej (2 razy w tygodniu).

Prosimy o przesyłanie CV na adres: [email protected]

 

Aplikuj na to stanowisko






w formacie pdf
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w w celu prowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. FashionBiznes Group., będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES