DORADCA / ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY
Witryna internetowa Mandel
Poszukujemy osoby na stanowisko Doradcy Klienta. Jest to idealna praca dla studenta, doświadczenie nie jest wymagane. Zdobędziesz je w trakcie.
Jeśli jesteś energiczną osobą otwartą na różne wyzwania, z nadzieją na zebranie doświadczeń i rozwój w branży mody, zgłoś się do nas.
Twoje obowiązki będą obejmowały:
- Profesjonalną obsługę klienta w sklepie stacjonarnym i online zgodną z naszymi standardami
- Dbanie o klienta w procesie sprzedażowym i po-sprzedażowym
- Obsługę zamówień internetowych i zakupów stacjonarnych
- Dbanie o właściwą ekspozycję towaru i wygląd butiku
- Kontrolę stanów magazynowych i dostaw
- Stałą komunikację i współpracę z managerem
- Współpracę z partnerskimi butikami i platformami
- Zadania kreatywne / graficzne
Wymagania:
- Zaangażowanie i kompetencje z zakresu obsługi klienta
- Umiejętności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z klientami
- Dostępność w soboty między 11-16, co najmniej 2 razy w miesiącu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym
- Podstawowa znajomość programów MS Office oraz Google Docs
- Komunikatywność i wysoka kultura pracy
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i priorytetyzacji zadań
- Lojalność i odpowiedzialność
- Zainteresowanie modą
Mile widziane:
- Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Stabilną pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Elastyczne godziny pracy z możliwością dostosowania do planu studiów
- Pracę w butiku w pięknym miejscu w centrum Warszawy
- Poznanie funkcjonowania marki modowej od kuchni
- Umowę zlecenie lub B2B
Jeśli uważasz, że ta pozycja jest dla Ciebie, prześlij nam swoje CV na adres [email protected]
Na Twoje zgłoszenie czekamy do 15.12.2024.