RETAIL MANAGER

Witryna internetowa La Mania Sp. z o.o.
La Mania to polska marka premium, która od lat zachwyca swoim wyjątkowym designem, najwyższą jakością i unikalnym podejściem do kobiecości i designu.
W La Manii wierzymy, że zarówno moda, jak i wnętrza są wyrazem charakteru, budzą emocje i inspirują do działania. Dynamiczny rozwój naszych marek z branży fashion (La Mania) oraz home & decor (La Mania Home) sprawia, że poszukujemy osoby na stanowisko: Retail Manager.
Dołącz do naszego zespołu:
Szukamy utalentowanego lidera, który nie tylko pokieruje rozwojem naszej sieci butików stacjonarnych, zapewniając doskonałe doświadczenia zakupowe klientom i utrzymując najwyższe standardy obsługi, ale także stanie się częścią dynamicznego zespołu wybitnych specjalistów, z którymi będzie współtworzył przyszłość naszej marki.To wyjątkowa okazja, by realizować inicjatywy wyznaczające nowe standardy obsługi klienta i sprzedaży w branży mody premium.
Twój zakres obowiązków:
o Wdrażanie filozofii marki La Mania w butikach stacjonarnych – zależy nam na tym, aby stać się liderem w kreowaniu wyjątkowych doświadczeń zakupowych.
o Kreowanie butików La Mania jako przestrzeni, w których klienci nie tylko dokonują zakupów, ale także doświadczają unikalnej atmosfery marki.
o Dbałość o integrację doświadczeń offline i online – wdrażanie strategii omnichannel oraz wykorzystywanie technologii do budowania relacji z klientami.
o Budowanie zespołów, które uosabiają wartości marki – rekrutacja, rozwój i szkolenie menedżerów butików oraz doradców klienta, tak aby każdy członek zespołu był ambasadorem marki.
o Tworzenie kultury sprzedaży opartej na autentycznych relacjach z klientami – od storytellingu wokół kolekcji po personalizowane doradztwo.
o Coaching i mentoring zespołów – podnoszenie kompetencji, inspirowanie do proaktywnej obsługi oraz przekazywanie wiedzy na temat kolekcji i filozofii marki.
o Zarządzanie operacyjne butikami – nadzór nad ich codziennym funkcjonowaniem i zapewnienie efektywnego działania.
o Analiza kluczowych wskaźników sprzedaży i optymalizacja działań – wykorzystywanie danych i technologii CRM do personalizacji obsługi oraz dostosowywania oferty do oczekiwań klientów.
o Dbałość o doskonały visual merchandising – butik powinien być miejscem, które buduje wizerunek marki i przyciąga klientów swoją estetyką.
o Raportowanie wyników sprzedażowych oraz przygotowywanie analiz i rekomendacji wspierających decyzje strategiczne zarządu.
o Pełna odpowiedzialność za budżet P&L – zarządzanie przychodami i kosztami butików w celu osiągnięcia założonych wyników finansowych oraz rentowności.
o Identyfikowanie nowych możliwości ekspansji marki w obszarze retail – analizowanie potencjalnych lokalizacji oraz współpraca przy otwieraniu nowych butików.
o Organizacja eventów butikowych i działań promocyjnych – budowanie społeczności wokół marki, tworzenie ekskluzywnych doświadczeń zakupowych i wzmacnianie lojalności klientów.
Nasze oczekiwania:
o Doświadczenie w zarządzaniu butikami marek premium lub luksusowych – minimum 5 lat w roli Retail Managera, Area Managera lub na podobnym stanowisku w branży fashion.
o Silne umiejętności przywódcze i rozwijania zespołów, doświadczenie w rekrutacji, szkoleniu oraz zarządzaniu menedżerami butików i zespołami doradców.
o Znajomość strategii omnichannel i digital retail – doświadczenie w integrowaniu doświadczeń offline i online, wykorzystaniu CRM oraz nowych technologii w sprzedaży detalicznej.
o Zmysł estetyczny i dbałość o detale, znajomość zasad visual merchandisingu, umiejętność kreowania butikowych przestrzeni zgodnych z filozofią marki.
o Orientacja na wynik i strategiczne myślenie – doświadczenie w analizie KPI, zarządzaniu budżetem P&L oraz optymalizacji operacyjnej butików.
o Doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne – zdolność budowania relacji zarówno z klientami, jak i zespołem oraz partnerami biznesowymi.
o Biegła znajomość języka angielskiego.
o Elastyczność i gotowość do podróży służbowych – mobilność w ramach nadzoru nad siecią butików oraz otwierania nowych lokalizacji
Oferujemy:
o Pracę w jednej z najbardziej prestiżowych polskich marek modowych premium o międzynarodowych ambicjach.
o Pracę w zespole kreatywnych i ambitnych specjalistów, którzy dzielą się swoją wiedzą i inspiracjami.
o Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia.
o Umowę na pełny etat w preferowanej przez Ciebie formie.
o Atrakcyjne rabaty pracownicze na produkty La Mania Fashion i La Mania Home.
o Kartę MultiSport i prywatną opiekę medyczną.