noSlotData

STORE MANAGER

  • Obsługa klienta
  • Warszawa
  • k1 USD / Rok

La Mania to polska marka premium, która od lat zachwyca swoim wyjątkowym designem, najwyższą jakością i unikalnym podejściem do kobiecości i designu.

W La Manii wierzymy, że zarówno moda, jak i wnętrza są wyrazem charakteru, budzą emocje i inspirują do działania. Dynamiczny rozwój naszych marek z branży fashion (La Mania) oraz home & decor (La Mania Home) sprawia, że poszukujemy osoby na stanowisko:

STORE MANAGER

Dołącz do naszego zespołu:

Szukamy doświadczonego lidera, który nie tylko poprowadzi butik zgodnie z najwyższymi standardami, ale także zbuduje inspirujące środowisko dla zespołu i klientów. To wyjątkowa okazja, by dołączyć do prężnie rozwijającej się marki i mieć realny wpływ na kreowanie doświadczeń zakupowych w jednym z najbardziej prestiżowych butików mody premium.

Twój zakres obowiązków:

  • Mentoring zespołu doradców klienta – dbanie o jego motywację, podnoszenie kompetencji i inspirowanie do proaktywnej obsługi.
  • Budowanie i rozwijanie zespołu – udział w rekrutacji nowych pracowników i ich szkoleniu.
  • Planowanie i organizacja pracy – zarówno własnej, jak i zespołu – w sposób zapewniający najwyższy standard obsługi klienta.
  • Realizacja celów sprzedażowych – osiąganie wyników opartych na KPI w ujęciu miesięcznym i rocznym, wdrażanie strategii zwiększających wartość koszyka zakupowego.
  • Raportowanie wyników sprzedażowych.
  • Dbanie o spójność doświadczeń zakupowych, tak aby każda wizyta klienta w butiku była wyjątkowa i zgodna ze standardami La Mania.
  • Zarządzanie butikiem La Mania jako przestrzeni, w których klienci nie tylko dokonują zakupów, ale także doświadczają unikalnej atmosfery marki.
  • Tworzenie kultury sprzedaży opartej na autentycznych relacjach z klientami – od storytellingu wokół kolekcji po personalizowane doradztwo.
  • Dbanie o estetykę, atmosferę i wizerunek butiku zgodnie ze standardami i filozofią La Mania.

Nasze wymagania:

  • Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu sklepem i personelem.
  • Doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
  • Umiejętności analityczne i operacyjne.
  • Umiejętność prowadzenia sprzedaży doradczej i budowania relacji z klientami.
  • Wytrwałość w realizacji założonych celów sprzedażowych i KPI’s.
  • Gotowość do pracy zmianowej, także w weekendy.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy:

  • Pracę w jednej z najbardziej prestiżowych polskich marek modowych premium o  międzynarodowych aspiracjach.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • System premiowy.
  • Uniform z kolekcji La Mania.
  • Szkolenia zwiększające wiedzę i rozwój kompetencji zawodowych.
  • Atrakcyjne rabaty pracownicze na produkty La Mania Fashion i La Mania Home.
  • Kartę MultiSport i prywatną opiekę medyczną.
  • Konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami.

Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: [email protected] z tytułem „Store Manager”. W dokumentach prosimy o zawarcie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych.

REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES