noSlotData

E-COMMERCE MANAGER

  • E-Commerce
  • Warszawa
  • k1 USD / Rok

La Mania to polska marka premium, która od lat zachwyca swoim wyjątkowym designem, najwyższą jakością i unikalnym podejściem do kobiecości.

W La Manii wierzymy, że zarówno moda, jak i wnętrza są wyrazem charakteru, budzą emocje i inspirują do działania. Dynamiczny rozwój naszych marek z branży fashion (La Mania) oraz home & decor (La Mania Home) sprawia, że poszukujemy osoby na stanowisko E-commerce Managera.

Dołącz do naszego zespołu:

Szukamy utalentowanego lidera, który nie tylko zadba o rozwój naszej obecności online, ale także stanie się częścią dynamicznego zespołu wybitnych specjalistów, z którymi będzie współtworzył przyszłość naszej marki. To wyjątkowa okazja, by realizować projekty wyznaczające nowe standardy w branży mody i designu.

Cel stanowiska i zakres obowiązków:

Twoim zadaniem będzie strategiczne i operacyjne zarządzanie platformami e-commerce (lamania.eu oraz lamaniahome.com), by maksymalnie wykorzystać ich potencjał biznesowy oraz zapewnić klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe, a w szczególności:

  • Tworzenie i wdrażanie strategii e-commerce, która harmonizuje z wizją oraz celami biznesowymi marki La Mania;
  • Wyznaczanie kierunków rozwoju platform e-commerce marki La Mania (lamania.eu oraz lamaniahome.com) poprzez wdrażanie innowacyjnych narzędzi i technologii, które zwiększają efektywność operacyjną oraz wzmacniają doświadczenie i satysfakcję klientów;
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych oraz kluczowych wskaźników efektywności, takich jak konwersja, CLV, CAC, ROAS i retencja klientów;
  • Analiza trendów rynkowych i identyfikowanie nowych możliwości wzrostu w obszarze e-commerce;
  • Tworzenie wyjątkowych, spersonalizowanych i płynnych doświadczeń zakupowych, które wzmacniają lojalność i emocjonalną więź klientów z marką premium;
  • Dbanie o spójność komunikacji i estetyki we wszystkich cyfrowych punktach styku z klientem;
  • Wdrażanie strategii omnichannel, która płynnie łączy doświadczenia online i offline, w tym integrację sklepu internetowego z butikami stacjonarnymi;
  • Budowanie i rozwijanie kompetencji zespołu e-commerce w obszarach UX, performance marketingu, webmerchandisingu i analityki, automatyzacji marketingu;
  • Inspirowanie zespołu do osiągania wysokich wyników i realizowania innowacyjnych projektów;
  • Nadzór i optymalizacja funkcjonowania infrastruktury technologicznej i integracyjnej systemów (CRM, ERP, PIM, logistyka);
  • Analiza danych sprzedażowych i zachowań klientów w celu optymalizacji strategii oraz identyfikacji kluczowych obszarów do poprawy;
  • Dbałość o to, aby wszystkie działania w kanale e-commerce odzwierciedlały prestiż, ekskluzywność i innowacyjność marki premium;
  • Przygotowywanie regularnych raportów oraz dostarczanie analiz wspierających podejmowanie strategicznych decyzji przez zarząd i kluczowe działy firmy;

Nasze oczekiwania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży e-commerce, preferowane w sektorze fashion lub premium;
  • Znajomość platformy Shopify Plus lub innego systemu e-commerce klasy premium;
  • Umiejętność analizy danych i podejmowania decyzji w oparciu o KPI oraz insighty rynkowe;
  • Doświadczenie w zarządzaniu webmerchandisingiem, strategią produktową i omnichannel;
  • Znajomość narzędzi do analityki (np. Google Analytics) i podstawowych technologii wspierających e-commerce;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności zarządzania projektami i współpracy z zespołami kreatywnymi;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (w mowie i piśmie);
  • Gotowość do wdrażania nieszablonowych rozwiązań i wyznaczania trandów w branży e-commerce;
  • Umiejętność inspirowania i skutecznego zarządzania zespołem specjalistów;
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie, przy zachowaniu najwyższej jakości i terminowości;

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w jednej z najbardziej prestiżowych polskich marek modowych premium o międzynarodowych ambicjach;
  • Realny wpływ na strategię e-commerce marek La Mania Fashion i La Mania Home;
  • Możliwość wdrażania nowoczesnych rozwiązań i innowacji w branży e-commerce;
  • Pracę w zespole kreatywnych i ambitnych specjalistów, którzy dzielą się swoją wiedzą i inspiracjami;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz system premiowy;
  • Umowę na pełny etat w preferowanej przez Ciebie formie;
  • Atrakcyjne rabaty pracownicze na produkty La Mania Fashion i La Mania Home;
  • Kartę MultiSport i prywatną opiekę medyczną;
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES