SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W SKLEPIE INTERNETOWYM
JOYINME to marka dla kobiet, które kochają ruch, styl i świadome życie. Tworzymy funkcjonalne, minimalistyczne ubrania i akcesoria do jogi oraz aktywności, które wspierają codzienne rytuały i podkreślają naturalne piękno. Wierzymy, że aktywność to nie tylko sport, ale sposób na budowanie relacji ze sobą – w zgodzie z ciałem, umysłem i emocjami.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista ds. obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
- Obsługa Klientów poprzez mail, social maila oraz telefon.
- Obsługa posprzedażowa czyli zwroty oraz reklamacje.
- Współpraca z całym zespołem w przekazywaniu feedbacku od klientów.
- Reprezentowanie marki oraz utrzymywanie relacji z klientami.
- Zarządzanie procesami sprzedażowymi.
- Tworzenie i optymalizacja bazy dla klientów (FAQ, polityka zwrotów, instrukcje użytkowania).
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane doświadczenie w ecommerce.
- Systematyczność, dbałość o szczegóły oraz dobra organizacja pracy.
- Wysoka kultura osobista, cierpliwość w kontakcie z klientem.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Zdolność szybkiego podejmowania decyzji i skutecznego rozwiązywania problemów.
- Umiejętność wykorzystania narzędzi automatyzujących obsługę klienta.
- Umiejętności analitycznego myślenia oraz znajomość obsługi programu Excel.
- Nienaganna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Dodatkowymi atutami będą:
- Znajomość platformy Shopify
- Znajomość obsługi Subiekta GT
- Znajomość systemu Baselinker
- Doświadczenie w pracy z magazynem zewnętrznym
- Doświadczenie zawodowe w branży fashion
Oferujemy:
- Pracę na pełen etat
- Realny wpływ na na rozwój marki
- Zniżka pracownicza
- Praca hybrydowa
- Możliwość własnego rozwoju wewnątrz marki
- Szkolenia w zakresie obsługi Shopify
Prosimy o przesłanie CV na adres [email protected].