noSlotData

E-COMMERCE MANAGER

  • E-Commerce
  • Warszawa
  • k1 USD / Rok
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko

E-commerce Manager

która będzie odpowiedzialna za rozwój i realizację strategii sprzedaży online.
Jeśli poniższe obowiązki są dla Ciebie chlebem powszednim i spełniasz większość z naszych wymagań, prześlij nam swoje CV na [email protected]
lokalizacja: Warszawa
stawka: 8.000 PLN / netto – umowa B2B
Obowiązki
  • Pełna opieka nad sklepem e-commerce, w tym dbałość o user experience, optymalizacja ścieżki zakupowej we współpracy z deweloperem, wprowadzanie update’ów zgodnie z kalendarzem marketingowym, rozwiązywanie bieżących problemów sklepu
  • Planowanie, realizacja oraz nadzór kampanii marketingowych
  • Koordynowanie działań marketingowych z równolegle prowadzonymi innymi działaniami (np. PR, offline)
  • Wysyłka newsletterów zgodnie z ustalonym kalendarzem marketingowym
  • Analiza efektywności prowadzonych działań ze szczególnym uwzględnieniem analizy konwersji oraz definiowanie rekomendacji w zakresie poprawy wskaźników
  • Analiza i optymalizacja ruchu oraz procesów sprzedażowych w kanale e-commerce
  • Przygotowywanie audytów i ewaluacji działań marketingowych, w tym np. konfiguracja Google Analytics, Meta, newsletter
  • Wyznaczanie celów i wskaźników, a także dbanie o ich realizację
  • Działania z zakresu marketing automation, w tym m.in. tworzenie i zarządzanie kampaniami mailingowymi
  • Nadzór nad współpracą z zewnętrznymi agencjami i partnerami w zakresie działań marketingowych i sprzedażowych
Wymagania
  • masz min. 2-3 lata doświadczenia w e-commerce
  • umiesz analizować sprzedaż w e-commerce na bazie narzędzi zewnętrznych (Google Analytics, Meta, Ms Excel, Google Sheets) i paneli sklepowych
  • wiesz jak wykorzystać marketing automation do osiągania celów biznesowych
  • potrafisz zarządzać kanałami sprzedaży w e-commerce
  • masz podstawową znajomość UX, influencer marketingu, paneli sklepowych CMS i systemów reklamowych
  • wiesz jak analizować i optymalizować elementy, które wpływają na konwersję
  • potrafisz planować sprzedaż i tworzyć ofertę produktową w oparciu o dane i sezonowość
  • umiesz definiować persony i dokonywać segmentacji klientów
  • masz podstawową znajomość Shopify i systemów wspierających
  • jesteś kreatywny/a, samodzielny/a i doskonale zorganizowany/a
Co oferujemy
  • Pracę w prężnie rozwijającej się marce modowej
  • Elastyczne godziny pracy, pracę hybrydową
  • Przyjemną atmosferę w małym zespole
  • Zniżki pracownicze
  • Jasną, uzgodnioną na początku pracy ścieżka rozwoju i awansu
  • Premie uzależnione od uzyskanych wyników
  • Możliwość uczestniczenia w kreatywnych projektach
  • Współtworzenie marki, która stale się rozwija i zdobywa coraz większe uznanie globalnie
  • Realny wpływ na budowanie przyszłości marki
  • Pracę w pięknej kamienicy w centrum Warszawy
  • Płatne dni wolne
  • Kontrakt B2B

Aplikuj na to stanowisko





w formacie pdf
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w w celu prowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. FashionBiznes Group., będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES