HEAD OF PRODUCT

Witryna internetowa ANSIN
YOUR PREMIUM ESSENTIALS
⭐️ Head of Product ANSIN ⭐️
Head of Product w ANSIN to strategiczna pozycja z bezpośrednim wpływem na kluczowe obszary biznesu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie działem produkcji, rozwój strategii produktowej oraz optymalizację procesów. To rola łącząca wizję z operacyjną doskonałością, wymagająca umiejętności zarządzania zespołem oraz współpracy z zewnętrznymi partnerami.
🔥 Kilka słów o nas:
Nasza marka ANSIN narodziła się w 2019 roku. Od początku wiedzieliśmy, że nie chcemy tworzyć “czasowych” kolekcji i płynąć z głównym nurtem szybkiej mody, a pokazywać jak wiele rozwiązań kryje się w wysoko jakościowych, minimalistycznych projektach. Projektujemy rzeczy, które nie wychodzą z mody i sprawdzają się w każdej sytuacji – minimalistyczne t-shirty, topy, longsleevy, body, swetry, czy dresy. Szyjemy dla mężczyzn i kobiet. Cały asortyment marki możesz zobaczyć na naszej stronie ANSIN.
Stawiamy na transparentność naszej produkcji, którą w całości realizujemy w Polsce. Działamy w duchu SLOW FASHION i szyjemy w niewielkich, lokalnych szwalniach, wybierając do tego najwyższej jakości materiały. W naszych działaniach kierujemy się ideą LESS WASTE – zamówienia pakujemy w stylowe kartonowe opakowania, używając całkowicie biodegradowalnego wypełnienia. Organizujemy też outletowe akcje, podczas których dajemy drugie życie produktom wykorzystanym podczas sesji zdjęciowych czy posiadającym niewielkie uszkodzenia. Wielką uwagę przywiązujemy także do selekcji materiałów – dzięki temu jesteśmy spokojni o nasz produkt. Angażujemy się również w akcje, dzięki którym możemy pozytywnie wpływać na nasze otoczenie.
🚀 Na czym polega praca Head Of Product w ANSIN?
Szukamy lidera, który wniesie do organizacji wiedzę i doświadczenie z bardziej ustrukturyzowanych środowisk produkcyjnych, zachowując jednocześnie zrozumienie dla specyfiki produktu premium. Osoba na tym stanowisku będzie zarządzać zespołem specjalistów i współpracować z innymi działami, aby zapewnić terminową realizację kolekcji przy zachowaniu najwyższych standardów jakości.
🔥 Co damy Ci w ramach współpracy z nami:
🙌 wynagrodzenie – 12.000 – 15.000 pln brutto (UoP) lub odpowiednio 10.000 – 12.000 pln + VAT (B2B)
🙌 dowolną formę zatrudnienia – ponieważ dla każdego z nas ważne są inne aspekty;
🙌 wpływ i sens Twojej pracy – będziesz mieć realny i bezpośredni wpływ na wizerunek i produkty marki ANSIN. Czeka Cię mnóstwo wyzwań, ciekawych projektów i celów do zrealizowania;
🙌 elastyczne godziny pracy – potrzebujemy Cię w firmie na cały etat; pracujemy stacjonarnie w Krakowie z możliwością pracy hybrydowej. Każdy zaczyna pracę w godzinach, które są dla niego najlepsze;
🙌 szerokie możliwości rozwoju – budżet edukacyjny na szkolenia, dostęp do firmowej biblioteki oraz możliwość zakupu książek na koszt firmy. Twój rozwój to również rozwój ANSIN;
🙌 komfort Twojej pracy – zawsze wysłuchamy Twoich potrzeb oraz pomysłów; będziemy dzielić się cyklicznym szczerym feedbackiem oraz dbać, by jak najlepiej Ci się pracowało w ANSIN;
🙌 pracę w zgranym zespole – który skrupulatnie realizuje swoje cele, ale też z chęcią porozmawia z Tobą na luzie przy kawie;
🙌 cykliczny pakiet produktowy ANSIN – głęboko wierzymy w to, że najlepszą reklamą naszych produktów jest nasz Team i dlatego w ramach pracy w ANSIN, będziesz mógł z nich korzystać 🙂;
🙌 sprzęt – Macbook. Dobre narzędzia ułatwiają pracę, a ponadto w ANSIN cenimy design i minimalizm.
🔥 Jaki byłby Twój zakres odpowiedzialności?
👉 Strategiczne zarządzanie działem produkcji, w tym planowanie i realizacja kolekcji sezonowych oraz linii stałych;
👉 Rozwój i optymalizacja procesów produkcyjnych we współpracy z lokalnymi szwalniami i dostawcami;
👉 Zarządzanie zespołem produkcyjnym (Kupiec/Product Lead, Technolog odzieży, Projektantka, Asystent działu produkcji);
👉 Planowanie długoterminowego rozwoju oferty produktowej;
👉 Analiza efektywności premier produktowych i wyciąganie wniosków na przyszłość;
👉 Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami i producentami;
👉 Współpraca z działami Marketingu, Sprzedaży i Obsługi Klienta w celu zapewnienia spójności działań;
👉 Dbanie o zgodność produktów z wizją i wartościami marki;
👉 Optymalizacja kosztów produkcji przy zachowaniu najwyższej jakości.
🚀 Czego od Ciebie potrzebujemy?
🔥 Doświadczenie zawodowe:
👉 Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu produktem fizycznym, preferowane doświadczenie w firmie produkcyjnej z segmentu premium;
👉 Bardzo mile widziane: doświadczenie w pracy z produktem premium;
👉 Udokumentowane sukcesy w optymalizacji procesów produkcyjnych;
👉 Doświadczenie w zarządzaniu zdecentralizowaną i outsourcowaną produkcją;
👉 Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
👉 Znajomość cyklu produkcyjnego i procesów kontroli jakości.
🔥 Kompetencje techniczne:
👉 Umiejętność współpracy z wieloma dostawcami/wykonawcami jednocześnie;
👉 Znajomość procesów produkcyjnych i logistycznych;
👉 Doświadczenie w planowaniu kolekcji produktowych;
👉 Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków biznesowych;
👉 Znajomość narzędzi do zarządzania produkcją i łańcuchem dostaw.
🔥 Kompetencje miękkie:
👉 Silne zdolności przywódcze i umiejętność motywowania zespołu;
👉 Umiejętność strategicznego myślenia i planowania długoterminowego;
👉 Doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
👉 Orientacja na szczegóły i jakość;
👉 Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie;
👉 Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
🚀 Chcesz aplikować?
Jeśli już jesteś pewien, że chcesz dołączyć do naszego zespołu przed Tobą dwa kroki:
✏️ wypełnij formularz zgłoszeniowy, dzięki któremu lepiej Cię poznamy. Link do 👉 FORMULARZA:
👉 Wypełnienie formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem.
🗓 Na zgłoszenia czekamy do 14 marca 2025 r., do godziny 23:59.
🚀 Harmonogram rekrutacji:
20 luty – 14 marca – wysłanie zgłoszeń oraz selekcja CV;
10 – 21 marca – I etap rekrutacji – spotkanie online w wybranymi kandydatami;
17 – 28 marca – II etap rekrutacji – całodniowe spotkanie w naszym biurze – Asessment Center;
do 31 marca – wyniki rekrutacji.
* Niezależnie od naszej decyzji, na wszystkie zgłoszenia odpowie Kasia z naszego zespołu.
** Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia rekrutacji, jeśli pojawi się osoba, która “Pasuje do ANSIN od pierwszego wejrzenia” 🙂
*** Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas na [email protected]