Dom mody Moncler zaprezentował kolekcję kapsułową GRENOBLE Winter 2022 Special Edition, która łączy najnowocześniejsze materiały z niezwykłą estetyką. Neutralna pod względem płci kolekcja, zawiera elementy o wysokiej wydajności w eleganckiej, monochromatycznej palecie, podkreślonej jaskrawymi elementami.
Twarzą najnowszej kampanii Moncler, została Victoria Song. Chińska aktorka i piosenkarka pojawia się na zdjęciach promujących nową linię marki oraz kolaborację Moncler z Pop Mart.
Kluczowym elementem kolekcji RENOBLE Winter 2022 Special Edition, stała się kurtka Mazod, jest bowiem nową interpretacją marki w łączeniu użyteczności oraz designu.
„Kurtka Mazod dostępna w kolorze białym i czarnym, to połączenie najwyższej jakości wykonania, w najnowocześniejszą etyką marki MONCLER. Wnętrze kurtki składa się z puszystego polaru z kapturem, który chroni przed najniższymi temperaturami, będąc jednocześnie niezwykle miękkim i wygodnym”.
– MONCLER
To jednak niejedyna premiera marki w ostatnim czasie. Moncler współpracował również z chińską marką zabawek POP MART i stworzył limitowaną edycję MEGA COLLECTION 1000% SPACE MOLLY x MONCLER – 70 cm lalkę ubraną w futurystyczny srebrno-biały kombinezon, z wytłoczonym logo Moncler na piersi. Twarzą kampanii została aktorka i piosenkarka Victoria Song.