noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Dlaczego polska marka obuwia Loft37 zmieniła nazwę?

REKLAMA
noSlotData

Loft37 zmienia się w L37. Założycielki marki twierdzą, że jest to krok, który ma pomóc w dynamicznym wejściu na rynki międzynarodowe, gdzie buty szyte ręcznie przez polskich rzemieślników stale zdobywają kolejne fanki. Dotychczasowa nazwa uniemożliwiała firmie zagraniczny eksport, ponieważ jest ona zastrzeżona dla amerykańskiego giganta odzieżowego LOFT. 

Za projekt L37 odpowiadają Joanna i Paulina. Jedna jest z wykształcenia prawnikiem, druga pracuje jako stylistka i architekt wnętrz. Ze swoją marką wystartowały 7 lat temu. Po zaledwie kilku miesiącach istnienia nagrodzono ich debiut Doskonałością Mody 2011. Później zostały finalistkami Kobiety Roku Glamour, Ernst&Young Enterpreneur Of The Year i wygrały konkurs HUSH Selected 2014. Pierwszy butik otworzyły przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie, natomiast w 2017 dwa kolejne – w Gdańsku i we Wrocławiu.

Sukces L37 polega na połączeniu tradycji z nowoczesnością, czyli polskiego rzemiosła z aktualną wiedzą na temat projektowania i produkcji obuwia. Marka jako pierwsza na rynku wprowadziła możliwość personalizacji butów. Kolekcje obuwia są szyte ręcznie z naturalnych skór i materiałów, a ich krótki cykl produkcyjny to ukłon w stronę kobiet świadomych światowych trendów.

Nowy znak symboliczne nawiązuje do ciągłego ruchu, kreatywności i rozwoju marki, która w 6 lat przeistoczyła się z lokalnego przedsiębiorstwa w międzynarodowy biznes. Jak mówią założycielki, wyrównanie znaku do lewej strony komunikuje początek i otwartość na to, co nadejdzie. Za odświeżone logo i identyfikację wizualną L37 odpowiada kolektyw POP UP GRUPA.

Autor: Kinga Białek

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Loft37

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES