noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Louis Vuitton x Formuła 1. Zbliżenie na oponę z widocznym logo Louis Vuitton wytłoczonym na teksturze powierzchni. Na lewej stronie opony znajduje się czerwony napis 'Pirelli', kontrastujący z ciemnym, chropowatym tłem.

Nowa era luksusu i motoryzacji. Louis Vuitton oficjalnym sponsorem Formuły 1

REKLAMA
noSlotData

Branża sportów motorowych zyskała właśnie wyjątkowego sprzymierzeńca – luksusową markę Louis Vuitton. Francuski dom mody podejmuje strategiczną współpracę z Formułą 1, wchodząc w rolę Globalnego Partnera na kolejną dekadę, począwszy od 2025 roku. Co więcej, pierwszy wyścig sezonu w Melbourne zyska nową nazwę: Formula 1 Louis Vuitton Australian Grand Prix 2025.

Formuła 1 już od dawna kojarzy się z najwyższą jakością, technologią oraz nieustannym dążeniem do doskonałości. Podobnie jest z Louis Vuitton – francuskim domem mody, którego charakterystyczny monogram znany jest na całym świecie. Połączenie tych dwóch marek to krok, który umocni wizerunek obu stron: F1 zyska prestiż luksusowej marki, a LV wkroczy na zupełnie nowy obszar, łącząc świat sportu i mody jak nigdy dotąd.

Jestem niezwykle dumny, że Louis Vuitton jest partnerem tytularnym australijskiego Grand Prix Louis Vuitton 2025. Podczas tego pierwszego Grand Prix sezonu w Melbourne najwięksi mistrzowie świata wyruszą w podróż ku doskonałości. W trakcie każdego wyścigu kierowcy i inżynierowie – niczym rzemieślnicy w naszych pracowniach – wykazują się kreatywnością, precyzją i wyjątkową determinacją, a każda z tych wartości jest wartością cenioną przez Louis Vuitton

– powiedział Pietro Beccari, prezes i dyrektor generalny Louis Vuitton.

Oficjalne oświadczenie Stefano Domenicaliego, prezesa i dyrektora generalnego Formuły 1, potwierdza również, że to nie tylko kolejny kontrakt sponsorski, ale partnerstwo o wyjątkowym znaczeniu. Według Domenicaliego wspólne wartości – innowacja, jakość i kreatywność – łączą Formułę 1 i Louis Vuitton w ponadczasowej historii, która rozpocznie nowy etap w 2025 roku.

Louis Vuitton x F1. Proces ręcznego oznaczania wzoru na materiale Louis Vuitton, z charakterystycznym monogramem. Na brązowym tle widoczny jest pas w barwach zieleni i czarno-białej szachownicy. Ręce rzemieślnika korzystają z linijki i ołówka, a obok leżą metalowe nożyczki, podkreślając precyzyjne rękodzieło.

Formula 1 Louis Vuitton Australian Grand Prix 2025

Już w 2025 roku zobaczymy pełną realizację wizji współpracy Louis Vuitton i Formuły 1, gdy Australian Grand Prix zostanie przemianowane na Formula 1 Louis Vuitton Australian Grand Prix. To wydarzenie zapowiada się jako wyjątkowe widowisko dla fanów sportów motorowych i entuzjastów luksusowej mody.

  • Wyjątkowa oprawa toru: Kibice zgromadzeni w Melbourne będą mieli okazję podziwiać nowe elementy scenografii i oryginalne projekty z logo LV.
  • Udział w ceremoniach: Od uroczystego otwarcia wyścigu, przez dekorację podium, aż po celebrowanie zwycięzców – Louis Vuitton będzie widoczne na każdym etapie widowiska.
  • Unikatowe edycje lokalne: Każdy wyścig w sezonie ma otrzymać specjalną wariację kolorystyczną kufra „Trophy Trunk”, dopasowaną do barw państwa-gospodarza. To detale, które dodatkowo spersonalizują świat Formuły 1.

Louis Vuitton Trophy Trunks na podium

Jednym z najbardziej widowiskowych elementów współpracy będą legendarne Louis Vuitton Trophy Trunks prezentowane na podium. Wyjątkowe kufry, pokryte monogramem marki i ozdobione charakterystyczną literą „V” w lokalnych barwach, uświetnią ceremonię dekoracji zwycięzców.

Koncepcja Trophy Trunks wywodzi się z wcześniejszej kooperacji Louis Vuitton z Automobile Club de Monaco – w trakcie Grand Prix Monako w latach 2021–2024 to właśnie w kufrze od LV transportowano trofeum dla zwycięzcy. Ten pomysł zyskał rozgłos również w innych dyscyplinach sportowych – od piłki nożnej, przez żeglarstwo, aż po Igrzyska Olimpijskie.

Luksusowy kuferek Louis Vuitton w klasycznym monogramowym wzorze, ozdobiony dużym motywem 'V' w barwach wyścigowych: zieleni, bieli i czerni w szachownicę. Solidne złote okucia i zamki podkreślają elegancję, a design nawiązuje do estetyki Formuły 1.

Synergia luksusu i motorsportu w ramach LVMH

Współpraca z Formułą 1 jest częścią szeroko zakrojonej umowy koncernu LVMH, do którego należy Louis Vuitton. Według dostępnych informacji, umowa ma obowiązywać przez 10 lat, co podkreśla długofalowe zaangażowanie w wyścigi. LVMH skupia w swoim portfolio najbardziej prestiżowe marki modowe, kosmetyczne i alkoholowe na świecie, a teraz stawia na efektowną ekspansję w obszarze sportu oraz lifestyle’u.

Dowiedz się więcej: LVMH dołącza do rodziny Formuły 1

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES