Rodrigo De La Garza to projektant, który potrafi posługiwać się kolorem jak mało kto. W swoich marynarkach czy kompletnych garniturach stosuje materiały, do których jako jeden z nielicznych ma dostęp. Mowa tu o wełnie alpaki hodowanej na rodzinnej farmie Meksykanina w Chile. Razem z zaprezentowaniem nowej kolekcji, unowocześnieniu uległa także strona internetowa www.delagarza.pl.
W kampanii „Nothing but trouble” na sezon jesień-zima 2015/16 pojawia się szereg garniturów w klasycznej kolorystyce (przede wszystkim granat) i bardziej wyrazistej purpurze. Do takich projektów Izabela Czarzasta (stylistka) dobrała resztę stylizacji: białą koszulę z czerwonymi, cienkimi paskami czy szarą kamizelkę i koszulę w niebieską kratę vichy. Nie zabrakło też bardziej neutralnych akcentów w postaci szarości czy beżów pojawiających się na płaszczach i spodniach.
Przed obiektywem Tomasza Mąkolskiego wystąpił znany dziennikarz i prezenter – Marcin Prokop, będący jednocześnie ambasadorem marki. Podczas sesji we wnętrzach Restauracji “Pod Gigantami” fotograf starał się uchwycić charakter modela, a jak wiadomo – ten jest pełen energii i poczucia humoru. Widać to także na samych zdjęciach, na których prezenter gra w golfa parasolem w wojskowe łaty, a za piłeczkę służy zgnieciona kartka papieru.
Inspiracją do „Nothing but trouble” były Stany Zjednoczone w latach 1920-1933. Były to czasy amerykańskiej prohibicji, gdy w kraju zakazano oficjalnej sprzedaży mocnych alkoholi takich jak: rum, brandy, wino czy whisky.
Pomimo fotografii czy stylizacji, kampania nie powstałaby, gdyby nie praca całej ekipy specjalistów. Oto skład pracujących przy sesji: Andrzej Cieplik (produkcja), Tomasz Mąkolski (fotograf), Izabela Czarzasta (stylizacja), Piotr Postek (włosy), Prini Prini (make up), Marcin Prokop (model), Rodrigo De La Garza (projektant).
Rodrigo De La Garza zajmuje się szyciem ubrań na miarę. Jeżeli chcesz odwiedzić jego pracownię przed wizytą należy skontaktować się ze studiem ([email protected]; 539 303 226).
Autor: Rafał Cała