noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Niewidomi ludzie w reklamie okularów przeciwsłonecznych walczą ze stereotypami na swój temat

REKLAMA
noSlotData

Peruwiański oddział Centrum Rehabilitacji dla Osób Niewidomych, zatrudniając niewidome osoby do kampanii okularów przeciwsłonecznych udowadnia, że są oni zdolni do pracy tak, jak reszta ludzi i przez swoją niepełnosprawność nie powinni być dyskwalifikowani – Nowymarketing.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://nowymarketing.pl/a/20054,niewidomi-ludzie-w-reklamie-okularow-przeciwslonecznych-walcza-ze-stereotypami-na-swoj-temat”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES