noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Nie daj się oszukać— produkty Forever 21 z charakterystycznymi paskami to nie GUCCI

REKLAMA
noSlotData

Spory o naruszenie znaków towarowych przez amerykańskiego giganta Forever 21 nie dziwią już nikogo. Przynajmniej raz w miesiącu docierają do nas informacje o kolejnych pozwach wystosowanych przeciwko marce.

Tym razem włoski dom mody Gucci postanowił wyruszyć na wojnę. Wszystko przez kilka projektów, które zawierają charakterystyczne dla marki niebiesko-czerwono-niebieskie i zielono-czerwono-zielone paski, które gigant wprowadził do swojej oferty.

Aby udowodnić naruszenie, Gucci musi wykazać, że istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że konsument, jeśli natrafi na ubrania w sklepie Forever 21, które będą zawierać wspomniane paski pomyśli, że są to produkty włoskiej marki.

Pozostaje nam trzymać rękę na pulsie i obserwować dalszy bieg wydarzeń, ponieważ wydaje się, że to może być bardzo ciekawa walka o znaki towarowe.

Autor: Klaudia Wierzbicka


Klaudia Wierzbicka – prawnik, business manager Instytutu Prawa Mody, fundacji kompleksowo wspierającej branżę kreatywną.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES