noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newbie świętuje 15-lecie w sielskiej scenerii. Relacja z eventu pełnego mody, emocji i rodzinnych atrakcji

REKLAMA
noSlotData

Wraz z początkiem czerwca podwarszawskie Marki rozkwitły dodatkowymi kolorami – w przestrzeni Cicha 23 spotkało się ok. 150 gości, by wspólnie z marką Newbie świętować jej 15-lecie. Drewniane altany tonęły w świeżych kwiatach, a zapach trawy mieszał się z aromatem urodzinowego tortu. Atmosfera? Ciepła, wielopokoleniowa, jak na rodzinnym pikniku – tyle że w towarzystwie najlepszej skandynawskiej mody dziecięcej.

15 lat Newbie – od nostalgii do globalnego sukcesu

Newbie narodziło się w 2010 r. w Szwecji z potrzeby tworzenia ubrań, które przetrwają lata i będą przekazywane rodzeństwu. Naturalne tkaniny, pastelowa paleta inspirowana naturą i nacisk na zrównoważony rozwój szybko podbiły serca rodzin na świecie. Dziś marka działa globalnie i z okazji jubileuszu przypomina kultowe modele oraz prezentuje limitowane linie.

Newbie świętuje 15-lecie. Dowiedz się więcej o skandynawskim designie dla najmłodszych

Przyjaciele marki na pierwszym planie

Na zaproszenie odpowiedziały twórczynie związane z Newbie od lat – wiele z nich pojawiło się z rodzinami. Dołączyły dziennikarki najważniejszych magazynów parentingowych i lifestyle’owych, a partnerstwo z Ładne Bebe podkreśliło autentyczność relacji budowanych przez markę. Na pamiątkowej tablicy goście pozostawili najlepsze życzenia dla Newbie, pełne ciepła i wsparcia w dalszym rozwoju. 

Kolekcje Newbie: letnie historie zamknięte w tkaninach

Podczas wyjątkowego spotkania, Newbie miało okazję zaprezentować swoje aktualne kolekcje i ponadczasowe hity. W zielonej przestrzeni pojawiły się zwiewne, kwieciste sukienki i koszule z linii Summer Festivities, ozdobione ręcznie rysowanymi florystycznymi motywami w pudrowych pastelach. Tuż obok błyszczały muślinowe kombinezony oraz kraciaste zestawy Summer Picnic uroczo uzupełnione akcesoriami z piknikowymi koszykami i subtelnym motywem żab. Soczystą energię wnosiła kolekcja Strawberries, gdzie czerwone owoce przewijały się na strojach UV, nocnych koszulkach i letnich sukienkach, przywołując smak wakacyjnych wspomnień. Limitowana kapsuła Sailor z jubileuszowej serii Newbie Limited Edition dodała morskiego szyku za sprawą granatowo-ecru pasków, retro kołnierzy i modeli dostępnych zarówno dla mam, jak i dzieci. Ekspozycję dopełniał przytulny Newbie Room z tapetami w motywy leśnych stworzeń, lnianymi baldachimami i pluszowymi „Forest Friends”, pokazując, jak łatwo przenieść estetykę marki do domowych wnętrz. W prezentacji nie mogło zabraknąć też elementów matchy-matchy czyli projektów Newbie Woman, prezentujących identyczne wzory w dorosłych krojach. 

Atrakcje, które łączyły pokolenia

Przez całe popołudnie rodziny wspólnie spędzały czas na warsztatach kreatywnych i atrakcjach przygotowanych przez organizatorów. Podczas gdy dzieci i rodzice tworzyli  lniane torby w strefie DIY i puszczali gigantyczne bańki mydlane, animatorzy organizowali zabawy ruchowe i rozwijające gry sensoryczne. Nie zabrakło też fotobudki w stylu vintage, słodkiego kącika z urodzinowym tortem ozdobionym piętnastoma świeczkami oraz relaksującej strefy, w której na leżakach sączyło się lemoniadę i planowało wakacyjne wyjazdy ze świeżo upolowanymi stylizacjami Newbie.

Materiał powstał we współpracy z Newbie.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Newbie

REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES