Świat urządzeń mobilnych ma coraz więcej konsumentów. Będąc w podróży lub znajdując chwilę czasu w nawale pracy, sprawdzamy aktualności związane ze światem lub koncentrujemy się na swoich znajomych. Teraz w międzyczasie będziemy mogli również włączyć nową modową aplikację.
Net-A-Porter po połączeniu z YOOX zamierza zgromadzić większą liczbę fanów poprzez stworzenie aplikacji na urządzenia mobilne. Nosi ona nazwę Net Set i pozwoli na bieżąco sprawdzać trendy, przeglądać polecane produkty oraz dzielić się ze znajomymi nowymi znaleziskami. Będzie w czym przebierać, ponieważ aplikacja ma również formę sklepu z dostępem do ponad 350 kolekcji.
Wprowadzenie Net Set jest według założycielki Net-A-Porter (Natalie Massenet) przemyślanym posunięciem, zwłaszcza, że trend na zakupy poprzez inteligentne urządzenia mobilne staje się bardziej mocniejszy. Wprowadzenie na rynek nowej funkcji istniejącego sklepu, pozwoli na otrzymanie większego niż dotychczas dochodu. Aplikacja ruszy oficjalnie 13 maja i jak na razie będzie dostępna wyłącznie na produkty Apple’a.
Kolejnym krokiem na umocnienie pozycji jest współpraca z Richemontem, dzięki czemu oferta dóbr luksusowych znacznie się poszerzy. Cenę, jaką YOOX Net-A-Porter musi ponieść za kooperację to 50 procent udziałów w zyskach.
Autor: Rafał Cała