Bluzy, za którą stoi prawdziwa misja. Tak określić można kolekcję marek Naoko i Neonail, które łączą siły, by wspierać młode dziewczyny i pokazać, że każda z nich może osiągnąć wszystko, czego zapragnie. Kupując elementy z tej współpracy, dołączasz do ruchu na rzecz silnych kobiet i wspierasz Fundację Kosmos dla Dziewczynek.
Kampania “Jestem sobą, więc wybieram NEONAIL” rozpoczęła się jesienią i od razu zwróciła na siebie uwagę. Jej bohaterkami zostały kobiety, które poprzez swoje osiągnięcia i pasje dowodzą, że nie ma ograniczeń. Gosia Prus, DJ Ara, Anna Kowalska, Sara James i Wiktoria Bialic to żywe przykłady tego, że każda kobieta może realizować swoje marzenia, niezależnie od wieku czy zainteresowań.
– Wizerunek kobiety promowany przez NEONAIL doskonale współgra z misją Fundacji Kosmos dla Dziewczynek, której celem jest wspieranie dziewczynek w budowaniu pewności siebie, odkrywaniu własnych mocnych stron i odważnym kształtowaniu swojej przyszłości. W bohaterkach naszej kampanii dostrzegliśmy inspirujące kobiety, które mogą stać się wzorem dla młodych dziewczynek
– mówi Magdalena Stoińsa, PR Managerka NEONAIL.
Sylwia Szwed, Prezeska Fundacji Kosmos dla Dziewczynek, podkreśla, jak ważne jest, aby młode dziewczyny poznawały historie odważnych kobiet. Dzięki temu mogą uwierzyć w siebie i przełamywać wszelkie bariery. “Każda z nas ma swoją unikalną opowieść, która może inspirować inne. Chcemy, aby dziewczyny wiedziały, że są silne i mogą osiągnąć wszystko, czego zapragną.” – zaznacza.
Kolekcja bluz NAOKO x NEONAIL
Marka NAOKO stworzyła kolekcję wyjątkowych bluz bawełnianych, inspirowanych kampanią NEONAIL. Każdy z czterech projektów – “Fearless in every turn”, “Vintage babe”, “Loud and proud” oraz “Bling is my thing” – to hołd złożony niezwykłym kobietom, które wzięły udział w kampanii. Co więcej, kolory bluz nawiązują do kultowych odcieni lakierów hybrydowych NEONAIL, takich jak Ticket To Anywhere czy Set To Empower.
— Ta kolekcja to dla mnie nie tylko ogromna przyjemność z samego procesu tworzenia, ale przede wszystkim szansa na przyczynienie się do czegoś większego. Kobiecość, którą celebrujemy w naszych projektach, ma moc transformacji. Chcemy, aby każda dziewczyna czuła się silna, pewna siebie i gotowa na wyzwania, które przed nią stoją. Z radością przekazujemy część zysków na rzecz Fundacji Kosmos dla Dziewczynek, aby wspólnie inspirować nowe pokolenie kobiet do działania i spełniania marzeń
— skomentowała właścicielka i projektantka marki NAOKO, Monika Szyndler.
Bluzy są dostępne w sklepach online obu marek i w sklepach stacjonarnych NAOKO.
Dowiedz się więcej o innowacyjnym projekcie mark NAOKO z wykorzystaniem sztucznej inteligencji