noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Transakcje giełdowe, przejęcia, zmiany kadrowe, czy publikacje nowych kolekcji. Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych dni z przenikających się światów mody i biznesu.

Najważniejsze wydarzenia w pigułce – 32 tydzień 2024

REKLAMA
noSlotData

Transakcje giełdowe, przejęcia, zmiany kadrowe, czy publikacje nowych kolekcji. Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych dni z przenikających się światów mody i biznesu.

Przeczytaj również: K(B)ariery: Iga Chojnicka „Doświadczenie w branży dało mi już możliwość wyjścia poza prowadzenie i zarządzanie moją agencją”

Wykup menedżerski w Tatuum

Paweł Kapłon, przy wsparciu funduszu AMC V, przejmuje pełną kontrolę nad Grupą KAN. Łączna wartość transakcji podlegających wykupom opiewa na 100 mln złotych. Omawiana operacja oznacza wykup menedżerski polskiej marki odzieżowej Tatuum. Poznaliśmy jej szczegóły oraz plan rozwoju brandu.

Kultowy Mariott znika z centrum Warszawy

To bez wątpienia koniec pewnej epoki. Hotel Mariott w Warszawie, będący przez lata symbolem luksusu i prestiżu, kończy swoją działalność w dotychczasowej formie. Od 6 lipca obiekt stracił prawo do swojej nazwy. Przyjrzeliśmy się powodom decyzji o wycofaniu się amerykańskiej sieci hotelowej z zarządzania tym pięciogwiazdkowym obiektem.

Przeczytaj również: Czy 15 sierpnia sklepy będą otwarte? Gdzie zrobić zakupy w święto?

Hugo Boss sprzedał rosyjski biznes

Po rozpoczęciu inwazji kremlowskich wojsk na Ukrainę niemiecki producent odzieży premium zaprzestał działalności detalicznej w Rosji. Hugo Boss nie tylko wycofał się z reklamowania swoich produktów, ale również wstrzymał całą działalność e-commerce’ową. 5 sierpnia nastąpił kolejny i ostatni etap opuszczania tamtejszego rynku.

Lancerto i Polskie Linie Lotnicze LOT zacieśniają współpracę

Polskie Linie Lotnicze LOT to niewątpliwie jedna z wizytówek naszego kraju. Ta rozpoznawalna na całym świecie marka swoją renomę buduje od 1929 roku. I choć w jej DNA znajdziemy przede wszystkim dbałość o bezpieczeństwo, od początku jej założyciele pamiętali również o wadze odpowiedniej prezencji. Najnowsza współpraca LOT-u jest tego potwierdzeniem. O dodatki do mundurów załóg zadbał polski brand, Lancerto.

Przeczytaj również: Czy ubrania z Shein groźne dla zdrowia? Ten raport ujawnił szokujące fakty

Polska spółka przejmuje znane marki odzieżowe

Notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółka Monnari Trade złożyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o przejęcie kontroli nad podmiotem posiadającym w swoim portfelu znane marki odzieżowe. Dla założonego w 2000 roku polskiego przedsiębiorstwa jest to ważny ruch, mający pozwolić mu na eksplorację kolejnej kategorii produktowej. Sprawdź szczegóły tej operacji.

Nike wykorzystuje okres igrzysk. Sprzedaż marki wzrośnie?

Trwające w Paryżu letnie igrzyska olimpijskie okazują się okresem żniw dla sportowych marek odzieżowych. Doskonałym przykładem potwierdzającym tę tezę jest Nike. Firma badawcza Similarweb poinformowała, że w ostatnich tygodniach zaobserwowano wzmożone zainteresowanie stroną internetową amerykańskiego przedsiębiorstwa. Czy ten trend może przełożyć się na kwartalną sprzedaż?

Przeczytaj również: Mamy najnowsze oferty pracy w branży mody. Sprawdź i aplikuj

Zdjęcie główne: Pexels

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES