Najlepsze świąteczne kampanie modowe wszechczasów

242
Źródło: www.press.tiffany.com

Boże Narodzenie już za chwilę, a świąteczną magię czuć na każdym rogu. Z tej okazji przygotowaliśmy zestawienie najpiękniejszych modowych kampanii świątecznych wszechczasów. Nie mogło zabraknąć w nim kultowych marek, jak Tiffany & Co. czy luksusowych domów mody, jak Burberry. Reklamy przenoszą w magiczny świat Bożego Narodzenia prawie tak dobrze jak „Kevin sam w domu”. Zobaczcie kampanie pełne ciepła, uśmiechu i gwiazdkowego nastroju, dzięki którym od razu poczujecie magię Świąt. 

Mulberry – #WinChristmas

Luksusowy brytyjski dom mody Mulberry, który słynie z produkcji skórzanych torebek, stworzył rozgrzewającą serca świąteczną kampanię #WinChristmas. Podczas Bożego Narodzenia, brytyjska rodzina obdarowuje się prezentami rywalizując ze sobą o najlepszy podarunek. W reklamie pojawia się mały uroczy szczeniak, majestatyczny biały jednorożec i oczywiście torba Mulberry. Spot zyskał dużą popularność i spotkał się z pozytywnym odzewem, jednak nie wszyscy zrozumieli brytyjski humor towarzyszący kampanii.

Burberry – The Tale of Thomas Burberry

Dom mody Burberry w 2016 roku swoją świąteczną kampanią przeniósł się na wyższy poziom tworząc film krótkometrażowy pod tytułem „The Tale of Thomas Burberry”. Reklama miała uczcić 160 rocznicę marki, przedstawiając historię jej założyciela, Thomasa Burberry. W spocie zagrali znani aktorzy jak Domhnall Gleeson, Sienna Miller, Dominic West oraz Lily James. Bajecznie piękną reklamę wyreżyserował zdobywca Oscara – Asif Kapadia, który w genialny sposób podczas trzech minut klipu ujął najważniejsze zdarzenia z życia Thomasa Burberry. W miesiąc po publikacji kampanię obejrzało 14 milionów widzów.

H&M – Come Together 

Znana na całym świecie szwedzka marka także ma swój krótkometrażowy film, jako kampanię świąteczną o nazwie „Come Together”. Jej twórcą jest wybitny reżyser Wes Anderson, a w główną rolę wcielił się Adrien Brody. Film opowiada historię pociągu, który ze względu na opóźnienia nie zdąży dotrzeć na Święta Bożego narodzenia. Zobaczcie, jak personel i podróżujący zbierają się razem, aby Gwiazdka mogła się odbyć mimo wszystkich przeciwności.

Tiffany & Co. – Believe In Dreams

Kampania świąteczna marki Tiffany & Co. przenosi do magicznego, wręcz surrealistycznego świata firmy i wprowadza widza za kulisy produkcji najbardziej znanej biżuterii na świecie. W klipie widzimy aktorkę i ikonę stylu Zoë Kravitz, która jako pracownik butiku kultowej marki przenosi się do kolorowego świata, pełnego magii i diamentów od Tiffany. Pojawi się także wiele innych znanych nazwisk ze świata mody, a na koniec sama Naomi Campbell wyprawia efektowne przyjęcie. Kampania łączy i świetnie prezentuje kreatywność, precyzyjne rzemiosło i bogactwo marki.

M&S – #LoveTheBear

Marka Marks & Spencer w swojej kampanii świątecznej postanowiła przedstawić uwielbianego misia Paddington, który w krótkim animowanym filmie ratuję Gwiazdkę. Przyjazny bohater myli uciekającego złodzieja ze Świętym Mikołajem, a następnie pomaga oddać mu skradzione prezenty pod choinki dzieci. Reklama M&S towarzyszyła premierze filmu „Paddington 2” a przedmioty, zabawki i ubrania z postacią misia sprzedawały się w Anglii jak nigdy dotąd. Dyrektor marketingu marki Rob Weston przyznał, że kampania z puchatym ulubieńcem Brytyjczyków to najgłośniejsza kampania internetowa M&S.

Przeczytaj również: #Career Monday: Jak zrelaksować się przed Świętami?