Triumph otworzył pierwszy w Polsce salon stworzony w nowoczesnym koncepcie My Atelier. Ta niepowtarzalna przestrzeń pozwala kobietom całkowicie zaakceptować siebie i wszystko, co czyni je wyjątkowymi, zapewniając przy tym przeżycia zakupowe niespotykane w tradycyjnie rozumianych lokalach handlowych. Uruchomiony w Złotych Tarasach w Warszawie salon zaaranżowany został we współpracy z artystką Magdaleną Pankiewicz, której sztuka jest nieodłącznym elementem filozofii celebrującej kobiecość w każdym wymiarze.
mat. sponsorowany
Triumph prezentuje nowoczesny koncept My Atelier. Co go charakteryzuje?
Pierwszy salon przygotowany przez Triumph w koncepcie My Atelier ujrzał światło dzienne w 2023 roku. Od tego czasu wyjątkowe przestrzenie zakupowe zaprojektowane przez markę pojawiły się w kilku miejscach na świecie. Obecnie, oprócz Warszawy, działają one między innymi w Zurichu, Mediolanie czy Wiedniu. Co je charakteryzuje? Przede wszystkim nowoczesne spojrzenie na doświadczenie zakupowe.
Triumph, wsłuchując się w potrzeby swoich Klientek, postanowił stworzyć miejsca, w których każdy będzie mógł poczuć się bardzo swobodnie. Ta dbałość o poszanowanie intymności zdaje się być kluczem do zbudowania salonu z damską bielizną, do którego będzie chciało się wracać. Tu czas ma płynąć wolniej, a poczucie pełnej swobody i bezpieczeństwa pozwalać mają na dokonywanie najlepszych wyborów, pod okiem doświadczonych brafitterek. O wyjątkowym charakterze designe’u My Atelier świadczą także współprace z lokalnymi artystkami. Tworząc koncept w Zurichu Triumph nawiązał współpracę z Shannon Zwicker, natomiast w Wiedniu postawił na ekspresję kolorystyczną proponowaną przez Violettę Ehnsperg. Jak prezentuje się koncept My Atelier uruchomiony w Złotych Tarasach w Warszawie?
My Atelier w Złotych Tarasach w Warszawie. Nowy salon marki Triumph
Triumph niejednokrotnie podkreślał, że nie ma dwóch takich samych sylwetek, a różnice sprawiają, że każda kobieta jest wyjątkowa. Twórcy warszawskiego My Atelier zadbali więc o stworzenie przestrzeni dbającej o komfort, dodającej intymności oraz pozwalającej każdej Klientce poczuć się w pełni swobodnie. Wewnątrz salonu znajdziemy elementy wykorzystujące naturalne, ekologiczne materiały o ręcznie wykonanych detalach. Ponadto o klimat miejsca zadbano poprzez użycie ciepłej palety kolorystycznej.
– Nowa koncepcja salonów ma zapewnić naszym Klientkom doświadczenia, które w pełni odzwierciedlają wartości naszej marki. ‘My Atelier’ to nie tylko przestrzeń handlowa. To miejsce do eksploracji, inspiracji i łączenia się z naszą marką w znaczący i wyjątkowy sposób. Jesteśmy dumni, że po takich miastach jak Zurich, Wiedeń czy Mediolan, z konceptu My Atelier będą mogły korzystać miłośniczki Triumph w Polsce – mówi Maria Hanczyn, Head of Marketing East oraz D2C Marketing Europe w Triumph.
Nieodłącznym elementem My Atelier jest współpraca z lokalnymi artystami, których zadaniem jest stworzenie unikalnego dzieła sztuki inspirowanego koncepcją salonu. Dzięki temu każdy z nich staje się wyjątkowy. Zyskuje regionalny klimat, co jeszcze bardziej łączy go z lokalną społecznością. Przy okazji otwarcia My Atelier w Złotych Tarasach w Warszawie, Triumph nawiązał współpracę z Magdaleną Pankiewicz – absolwentką malarstwa Europejskiej Akademii Sztuk.
– Inspiracją do powstania ilustracji umieszczonej w salonie My Atelier w Złotych Tarasach była fascynacja złożonością kobiecego ciała oraz jego współistnienie z otaczającą przyrodą. Abstrakcyjna, niedopowiedziana forma podkreśla dodatkowo kobiecą subtelność i tajemniczość, jednocześnie celebrując jej harmonijną więź z naturą – wyznała artystka.
Triumph w Złotych Tarasach. Lokalizacja, godziny otwarcia
Pierwszy w Polsce salon My Atelier, stworzony przez markę Triumph, powstał w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie, przy ul. Złotej 59. Chcąc znaleźć go w jednej z najpopularniejszych galerii zakupowej nad Wisłą, należy skierować się na poziom 0. My Atelier zaprasza klientki od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-22:00 oraz w niedziele handlowe od 9:00 do 21:00.
Zdjęcie główne: mat. prasowy