noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

MMC Studio prezentuje wyjątkową kolekcję Le Madame RESORT 2025. „Celujemy w osoby, które wybierają naszą markę nie bez powodu”

REKLAMA
noSlotData

Jeszcze przed rozpoczęciem upalnego lata duet MMC Studio, Ilona Majer i Rafał Michalak, powrócił ze zwiewną kolekcją resortową, stworzoną pod hasłem „Le Madame”. Artyści zdecydowali się zaprezentować efekty swojej pracy podczas pokazu zorganizowanego 5. czerwca 2024 roku w Galerii Prześwit.

MMC Studio: kolekcja „Le Madame”. Jak powstała?

Jak często bywa w przypadku duetu MMC Studio, to miejsce pokazu stało się inspiracją do powstania całej kolekcji. – W maju narodził się wyjątkowy projekt, dokumentujący poprzednią kolekcją. W obiektywie Aldony Kaczmarek stanęły cudowne kobiety: Lara Gessler, Katarzyna Herman, Aleksandra Domańska i Mila Jankowska. Powstały magiczne portrety, na których czuć moc i samoświadomość. Podczas poszukiwań miejsca na wernisaż, trafiliśmy do byłego klubu i galerii Le Madame na Nowym Mieście, który obecnie funkcjonuje jako Kolektywna Instytucja Kultury Galeria Prześwit – tłumaczy Ilona Majer.

Przestrzeń pełna idei, sztuki i filozofii, paryskiego szyku, czystej formy, z pięknym przeszklonym dachem, zauroczyła projektantów. Tym samym stając się inspiracją do stworzenia wakacyjnej, łączącej luz z elegancją, kolekcji RESORT 2025. – Weszliśmy do przestrzeni Galerii Prześwit i odkryliśmy ją na nowo. Ona nas zachwyciła. Poczuliśmy, że inspirując się nią musimy stworzyć lekkie, zwiewne, prześwitujące projekty, które doskonale wybrzmią w tym miejscu – dodaje artystka.

W kolekcji dominują kolory słonecznej żółci, miętowych błękitów, seledynu, nasyconych fioletów. Jest dużo monochromatycznej bieli i beży z technicznej bawełny, uwielbianej przez projektantów. Szczególną uwagę zwraca premierowo pokazany jeans, z którego uszyte zostały kurtki, gorsety, krótki spodenki i długie spodnie. Wszystko jest w bardzo lekkiej, jasnej tonacji. Przy wyborze tkanin do nowej kolekcji projektanci inspirowali się przeszkleniem w galerii i nawiązywali do jej nazwy – Prześwit, składając ukłon w stronę niezwykłego miejsca na mapie kulturalnej stolicy.

W zaprezentowanej 5. czerwca 2024 roku kolekcji królują jedwabne zestawy – powiewające długie koszule/suknie w komplecie z krótkimi spodenkami, techniczne przeciwdeszczowe nylonowe płaszcze w komplecie ze spodniami czy oversizowe garnitury z letnich wełnianych tropików. Wybrane jedwabne bluzki i suknie mają ręcznie naszywane kwiaty. Seksowne spódnice z ekskluzywnej francuskiej koronki zostały przełamane sportowymi koszulami. Na wybiegu pojawił się na nowo zinterpretowany trencz, który w wydaniu MMC Studio jest unisexowy. W ramach kolekcji resortowej powstały również duże torby, które mogą pomieścić zarówno laptopa, jak i ręcznik na plażę. W kolekcji są też dostępne poręczne skórzane i dżinsowe torebki, czapki z daszkiem.

– Zawsze celujemy w osoby, które wybierają naszą markę nie bez powodu. Chcemy dawać poczucie wyjątkowości. Nasze projekty konstruujemy w sposób, pozwalający na kombinowanie, stylizowanie, zmianę form. Te ubrania są widoczne. Skrojone pod osoby, które świadomie chcą się wyróżnić – opowiada współtwórczyni duetu MMC Studio, Ilona Majer.

Pokaz kolekcji „Le Madame” RESORT 2025. Dbałość o detale

Podczas prezentacji najnowszej kolekcji duetu MMC Studio dużą wagę przywiązano do stylizacji, za którą od kilkunastu sezonów odpowiada Agnieszka Ścibior. Sylwetkom nie zabrakło wyjątkowego wykończenia w postaci biżuterii. Marka Apart zapewniła autorskie projekty delikatnych łańcuszków.

Jeszcze przed rozpoczęciem przygotowań do pokazu marka SunewMed+ zapewniła modelkom i modelom płatki pod oczy, intensywnie liftingujące i nawilżające. O makijaże podczas pokazu zadbał team AA Wings of Colour. Za stylizacje włosów, które finalnie przywodziły na myśl upalne lato, odpowiadał Emil Zed z zespołem stylistów Schwarzkopf Professional produktami Session Label

O dobre humory gości zadbała marka Cointreau, która zachwyca miłośników wyrafinowanych smaków na całym świecie. Francuski likier Triple Sec jest podstawą takich koktajli jak Margarita, czy Cosmopolitan. Za nawodnienie modelek oraz gości dba od lat Cisowianka, właściciel marki premium, Perlage.

Team artystyczny: reżyseria i choreografia (Katarzyna Sokołowska), stylizacje (Agnieszka Ścibior), muzyka (Marcił Ziółko aka Zigy Iva oraz Piotr Radzio), makijaże (team makijażystów AA Wings of Colour ), fryzury (Emil Zed i Styliści Schwarzkopf Professional produktami Session Label), PR i media (Iza Lewandowska / agencja ADVICE WISE PR)

Sponsorzy: Apart, Kazar Studio, Schwarzkopf Professional, SunewMed+, AA Wings of Colour, Cointreau, Cisowianka Perlage

Patroni medialni: Miumag.pl, FashionBiznes.pl, Lamode.info

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

MMC

moda

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES