noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Najnowsza kampania Miu Miu w nowojorskim retro stylu

REKLAMA
noSlotData

Miu Miu prezentuje najnowszą kampanię, która przenosi nas do Nowego Jorku lat 70., przywołując iście warholowski klimat. 

Podczas gdy Prada powraca do dawnej świetności, stawiając na połączenie dawnych projektów z nowoczesnością, jej młodsza siostra – Miu Miu prezentuje wielowymiarową kampanię na sezon jesień-zima 2018. Wszystko wskazuje na to, że dorosła już na tyle, by pokazać własne zadziorne wizje i zapaść w pamięci dzięki intrygującemu połączeniu mody, sztuki i muzyki.

Other Conversations to druga odsłona kampanii reklamowej Miu Miu na sezon jesień-zima 2018. Dom mody przenosi nas na nowojorski Lower East Side, gdzie na przełomie lat 70. i 80. ubiegłego wieku urzędowała artystyczna bohema, której przypięto łatkę ruchu No Wave.

Tak zwane „inne rozmowy” składają się z 15 krótkich ujęć. Autorami zarówno ich, jak i zdjęć do kampanii, są Steve Mackey i Douglas Hart. Za stylizacje do najnowszej kampanii odpowiada dyrektor kreatywna marki – Katie Grand.

Artyści odpowiedzialni za stworzenie kampanii wcielają się w grupę działającą pod nazwą „Call this number”, wykonującą zdjęcia testowe modelek w piwnicy w centralnym Londynie. Do filmowania użyli oni kamery Sony Portapak, pochodzącej z samych lat 70. Mówi się, że z modelem tym miał być widywany sam Andy Warhol. Zresztą śmiało można przyznać, że w kampanii słynny klimat Warhola wyczuwany jest od pierwszego ujęcia.

Twarzami najnowszej kampanii Miu Miu zostały między innymi Elle Fanning, siostry Aboah oraz Georfia May Jagger.

>>> Zobacz również: Urban Outfitters notuje zyski wyższe niż prognozowano

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES