Miu Miu prezentuje najnowszą kampanię, która przenosi nas do Nowego Jorku lat 70., przywołując iście warholowski klimat.
Podczas gdy Prada powraca do dawnej świetności, stawiając na połączenie dawnych projektów z nowoczesnością, jej młodsza siostra – Miu Miu prezentuje wielowymiarową kampanię na sezon jesień-zima 2018. Wszystko wskazuje na to, że dorosła już na tyle, by pokazać własne zadziorne wizje i zapaść w pamięci dzięki intrygującemu połączeniu mody, sztuki i muzyki.
Other Conversations to druga odsłona kampanii reklamowej Miu Miu na sezon jesień-zima 2018. Dom mody przenosi nas na nowojorski Lower East Side, gdzie na przełomie lat 70. i 80. ubiegłego wieku urzędowała artystyczna bohema, której przypięto łatkę ruchu No Wave.
Tak zwane „inne rozmowy” składają się z 15 krótkich ujęć. Autorami zarówno ich, jak i zdjęć do kampanii, są Steve Mackey i Douglas Hart. Za stylizacje do najnowszej kampanii odpowiada dyrektor kreatywna marki – Katie Grand.
Artyści odpowiedzialni za stworzenie kampanii wcielają się w grupę działającą pod nazwą „Call this number”, wykonującą zdjęcia testowe modelek w piwnicy w centralnym Londynie. Do filmowania użyli oni kamery Sony Portapak, pochodzącej z samych lat 70. Mówi się, że z modelem tym miał być widywany sam Andy Warhol. Zresztą śmiało można przyznać, że w kampanii słynny klimat Warhola wyczuwany jest od pierwszego ujęcia.
Twarzami najnowszej kampanii Miu Miu zostały między innymi Elle Fanning, siostry Aboah oraz Georfia May Jagger.